eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetNowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty? › Re: Nowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty?
    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Nowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty?
    Date: Mon, 21 Oct 2019 23:26:48 +0200

    > Potrzeba zamiany 12 letniego laptoka
    zakładam ze ma dysk hdd, a procesor dość woolny jak na...

    > Jeżeli mam zmieniać to wymagania raczej na jakiegoś średniaka z obecnych
    > czasów. Żeby toto miało chociaż ze 4 rdzenie, dało się wsadzić 16 GB
    > RAM, przyszłościowy interfejs na pamięć masową, a gry? Wydajność czegoś
    > na poziomie Radeon RX 580 będzie dla mnie więcej niż satysfakcjonująca.
    ale moment. Ty chcesz pcta, normalnego blaszanego czy laptopa?
    Bo każdy współczesny poleasingowiec za 1000zł będzie zdecydowanie,
    zajebiście szybszy, szczególnie gdy dostanie ssd.

    > Lepiej szukać jakieś używki w dawnych zestawach, poleasingowy
    kup poleasingowca, z najszybszym prockiem jaki wskaże passmark

    > Generalnie to chciałbym żeby ~taki zestaw, działał pod biurkiem
    > *bezgłośnie* cokolwiek bym tam na nim nie robił.
    nie. OBciążony wiedźminem radeon wraz z resztą bebechów będzie
    potrzebował minimum 300 (a moze i dużo więcej) watów mocy. trzeba to
    jakoś rozproszyć, a do tego jest potrzebne albo chłodzenie wodne, albo
    wentylatory. w super cichej obudowie, w zamkniętej szafce (z wentylacją)
    możesz dążyć do uzyskania ciszy, ale teraz o 23:25 to nawet wentylator z
    zasilacza i pracującą głowicę w hdd słyszę.

    ToMasz