  • 21. Data: 2011-03-04 12:16:11
    Temat: Re: Nowy rodzaj szyn kolejowych??
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2011-03-04 11:58, Konrad Anikiel pisze:

    > PS czy ktos wie czy ostatnie zadanie z Delty, to o plywajacej po
    > stawie butelce jest wykonalne?

    Przedostatniej.
    Przy odpowiedniej interpretacji niedomówień
    (szyjka błyska, ale tylko szyjka wystaje, czy
    coś jeszcze) robialne.

    pozdrawiam
    bartekltg

  • 22. Data: 2011-03-04 13:01:10
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Mar 4, 12:16 pm, bartekltg <b...@g...com> wrote:

    > Przedostatniej.
    > Przy odpowiedniej interpretacji niedomówień
    > (szyjka błyska, ale tylko szyjka wystaje, czy
    > coś jeszcze) robialne.

    O, juz przedostatniej? Zapozniony jestem. Czekalem na nastepny numer i
    sie nie doczekalem :-)
    Konrad

  • 23. Data: 2011-03-04 13:11:54
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2011-03-04 14:01, Konrad Anikiel pisze:

    > O, juz przedostatniej? Zapozniony jestem. Czekalem na nastepny numer i
    > sie nie doczekalem :-)

    Przynajmniej na stronie są już następne.
    Zajrzałem, żeby przeczytać to zadanko;)

    pozdrawiam
    bartekltg

  • 24. Data: 2011-03-04 13:38:17
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Mar 4, 1:11 pm, bartekltg <b...@g...com> wrote:
    > Przynajmniej na stronie s ju nast pne.
    > Zajrza em, eby przeczyta to zadanko;)

    Wow, nie wiedzialem ze wszystko jest na stronie. Rozwiazanie tego z
    butelka dopiero w maju...
    Konrad

  • 25. Data: 2011-03-04 18:07:57
    Od: "Stolat" <c...@o...pl>

    > To sie inaczej pyta. Zalozmy ze Ziemia jest idealna kula bez oceanow.
    > Opasujemy ja lina na rowniku.
    > Nastepnie wydluzamy line o jeden metr i odsuwamy od powierzchni rowno
    > na calym obwodzie.
    > Czy w przez szczeline pod lina przejdzie mrowka ?
    >
    > J.

    Mały kotek przejdzie :).

    Pozdrawiam
    Michał

  • 26. Data: 2011-03-04 20:51:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 04 Mar 2011 13:16:11 +0100, bartekltg wrote:

    >Przedostatniej.
    >Przy odpowiedniej interpretacji niedomówień
    >(szyjka błyska, ale tylko szyjka wystaje, czy
    >coś jeszcze) robialne.

    Mowicie o zadaniu 512 ?
    http://www.deltami.edu.pl/temat/fizyka/2011/02/01/Kl
    ub_44_F_II_2011/

    No, ciekaw jestem ile dziwnych zalozen poczynili .. ale pollitrowka
    dobalastowana do 20cm (mniej jest niestabilne) we wiadrze faktycznie
    ma ok 0.9s

    J.

  • 27. Data: 2011-03-04 21:43:47
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2011-03-04 21:51, J.F. pisze:

    > No, ciekaw jestem ile dziwnych zalozen poczynili .. ale pollitrowka
    > dobalastowana do 20cm (mniej jest niestabilne) we wiadrze faktycznie
    > ma ok 0.9s

    Z rzeczy mniej oczywistych pominęli np. masę dowiązaną:)

    pozdrawiam
    bartekltg