-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!us.feeder.erje.net!news.glorb.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwind
s-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 27 Aug 2014 11:46:51 +0200
From: Miroo <m...@R...o2.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
References: <ltjd3r$74p$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <ltjd3r$74p$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 18
Message-ID: <53fda910$0$3050$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 91.197.153.32
X-Trace: 1409132816 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 3050 91.197.153.32:50765
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1793
X-Received-Body-CRC: 3274249876
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542656
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-08-27 o 03:43, Antosek pisze:
> Jazda na suwak błyskawicznie poprawia płynność ruchu
> Droga się zwęża, lewy pas znika. Tworzy się lejek, a za nim korek. Jak
> duży?
> To zależy od strategii przeciskania się przez lejek. Najgorszy jest chaos
> czasem przeradzający się w chamstwo. Samochody z prawego pasa nie chcą
Dużym błędem popełnianym przez kierowców jest niedojeżdżanie do końca
zamkniętego pasa, tylko wcinanie się po drodze (no bo przecież nie jest
aż takim chamem żeby dojeżdżać do końca). Przy takim zachowaniu w
skrajnym przypadku ostatni samochód na "otwartym" pasie nigdy nie
dojedzie do zwężenia, bo przed wcinające się samochody wcinają się
następne itd
Problemem jest to, że kolejka samochodów nie rozkłada się równomiernie
na obu pasach - gdyby tak było, to nikt by nie miał wyrzutów sumienia,
że się wcina.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 27.08.14 12:17 Bolko
- 27.08.14 12:34 Bugatti
- 27.08.14 16:03 Liwiusz
- 27.08.14 17:18 Shrek
- 27.08.14 18:01 Liwiusz
- 27.08.14 18:14 Shrek
- 27.08.14 18:22 Pawel O'Pajak
- 27.08.14 18:32 Liwiusz
- 27.08.14 18:45 Shrek
- 27.08.14 19:16 A.L.
- 28.08.14 09:52 SW3
- 28.08.14 10:28 Shrek
- 28.08.14 10:33 J.F.
- 28.08.14 10:55 Shrek
- 28.08.14 11:13 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- 2024-05-02 Kraków => Senior .Net Programmer <=
- 2024-05-02 Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
- 2024-05-02 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-02 Katowice => Performance Analyst <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-02 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-02 Katowice => Java Developer <=
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-02 Łódź => Senior DevOps Engineer <=