-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
Date: Wed, 27 Aug 2014 16:03:22 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 11
Message-ID: <ltkofe$adn$4@node1.news.atman.pl>
References: <ltjd3r$74p$1@node2.news.atman.pl>
<f...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 37.248.255.161
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1409148206 10679 37.248.255.161 (27 Aug 2014 14:03:26
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Aug 2014 14:03:26 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <f...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542680
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-08-27 12:34, Bugatti pisze:
> zamiast korzystać do samego końca z obydwu pasów korzystają tylko z jednego ! ...i
to już przed 200 - 400 metrów przed ich końcem. Co za brak rozumu! Dzięki temu do
skrzyżowania ze stacją paliw stoi się 10 - 30 minut metrów. Kiedyś nakręce filmik i
podam rejestrację. Niech ludzie się uczą przepisów. Bo nawet kombinować nie potrafią.
Rozumiem, że z dwóch pasów robi się jeden. No i tak na chłopski rozum -
zwężeniem przejedzie więcej samochodów w jednostce czasu, jak przez
200-400m będą jechać jednym pasem (bo gdyby na początku zwężenia
samochody dopiero wjeżdżały z pasa bocznego, to siłą rzeczy ruch tam
będzie wolniejszy).
--
Liwiusz
Następne wpisy z tego wątku
- 27.08.14 17:18 Shrek
- 27.08.14 18:01 Liwiusz
- 27.08.14 18:14 Shrek
- 27.08.14 18:22 Pawel O'Pajak
- 27.08.14 18:32 Liwiusz
- 27.08.14 18:45 Shrek
- 27.08.14 19:16 A.L.
- 28.08.14 09:52 SW3
- 28.08.14 10:28 Shrek
- 28.08.14 10:33 J.F.
- 28.08.14 10:55 Shrek
- 28.08.14 11:13 John Kołalsky
- 28.08.14 11:30 Shrek
- 28.08.14 11:22 Gotfryd Smolik news
- 28.08.14 11:31 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- 2024-05-02 Kraków => Senior .Net Programmer <=
- 2024-05-02 Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
- 2024-05-02 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-02 Katowice => Performance Analyst <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-02 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-02 Katowice => Java Developer <=
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-02 Łódź => Senior DevOps Engineer <=