eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyO korkach i poprawie płynności ruchu. › Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
    Date: Wed, 27 Aug 2014 17:18:24 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <ltksrq$glt$1@node1.news.atman.pl>
    References: <ltjd3r$74p$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <ltkofe$adn$4@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1409152698 17085 83.142.198.226 (27 Aug 2014 15:18:18
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Aug 2014 15:18:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <ltkofe$adn$4@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542685
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-08-27 16:03, Liwiusz wrote:
    > W dniu 2014-08-27 12:34, Bugatti pisze:
    >> zamiast korzystać do samego końca z obydwu pasów korzystają tylko z
    >> jednego ! ...i to już przed 200 - 400 metrów przed ich końcem. Co za
    >> brak rozumu! Dzięki temu do skrzyżowania ze stacją paliw stoi się 10 -
    >> 30 minut metrów. Kiedyś nakręce filmik i podam rejestrację. Niech
    >> ludzie się uczą przepisów. Bo nawet kombinować nie potrafią.
    >
    > Rozumiem, że z dwóch pasów robi się jeden. No i tak na chłopski rozum -
    > zwężeniem przejedzie więcej samochodów w jednostce czasu, jak przez
    > 200-400m będą jechać jednym pasem (bo gdyby na początku zwężenia
    > samochody dopiero wjeżdżały z pasa bocznego, to siłą rzeczy ruch tam
    > będzie wolniejszy).

    Czyli na chłopski rozum ruch będzie płynniejszy jeśli zwężka będzie
    200-400 metrów wcześniej;)? Jak zrobić zwężkę odpowiednio wcześniej to
    ruch będzie nadpłynny:P

    Jak się kończy to nie ma wątpliwosci - jedziesz do końca, wrzucasz
    kierunek i asertywnie wjeżdzasz przepuszczając jednego. Asertywnie to
    znaczy tak, żeby ten z "prawomyślnego" pasa nie miał watpliwosci, że
    chcesz przed niego wjechać, ale jeśli kutafon cie nie wpuści to trudno,
    odpuszczasz i czekasz na normalnego. Problem się zaczyna kiedy zjechać z
    pasa, który zmienia się w pas dla skręcających - tu aż tak oczywistego
    punktu zamknięcia suwaka nie ma. Jak dla mnie to tam gdzie się linie
    przerywane zmieniają na "gęściejsze" ale... są lokalne uwarunkowania.


    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: