eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyO korkach i poprawie płynności ruchu. › Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
    Date: Wed, 27 Aug 2014 18:14:21 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <ltl04o$k79$1@node1.news.atman.pl>
    References: <ltjd3r$74p$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <ltkofe$adn$4@node1.news.atman.pl> <ltksrq$glt$1@node1.news.atman.pl>
    <ltkvcq$j4n$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1409156056 20713 83.142.198.226 (27 Aug 2014 16:14:16
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Aug 2014 16:14:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <ltkvcq$j4n$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542687
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-08-27 18:01, Liwiusz wrote:

    >>> Rozumiem, że z dwóch pasów robi się jeden. No i tak na chłopski rozum -
    >>> zwężeniem przejedzie więcej samochodów w jednostce czasu, jak przez
    >>> 200-400m będą jechać jednym pasem (bo gdyby na początku zwężenia
    >>> samochody dopiero wjeżdżały z pasa bocznego, to siłą rzeczy ruch tam
    >>> będzie wolniejszy).
    >>
    >> Czyli na chłopski rozum ruch będzie płynniejszy jeśli zwężka będzie
    >> 200-400 metrów wcześniej;)?
    >
    > No, nie, tak nie, ale będzie jeśli samochody z kończącego się pasa będą
    > spokojnie się włączać do ruchu na 200m, niż dojeżdżać do końca,
    > zwalniać/zatrzymywać się i wciskać się.

    No dobra - skoro mają się włączać 200m wcześniej to czym to się różni od
    przesunięcia 200m wcześniej zweżki?

    Włączanie się w bliżej nieokreślonym miejscu powoduje właśnie chaos a
    dodatkowo, że pas zanikający jedzie, a "praworządny" stoi - (i potem
    wychodzi, że ci na kończącym się to "cwaniaczki" i jeden z drugim się
    chełpi, że "chama" na końcu zablokował). Jak jest jasno powiedziane
    jedziemy do końca i 1/1 to nie ma kłopotu i po prostu dwa jadą sobie
    płynnie i równo. Proste jak jebanie;)

    >> kierunek i asertywnie wjeżdzasz przepuszczając jednego. Asertywnie to
    >
    > A że nie wszyscy są/mogą być asertywni, to właśnie dowodzi, że płynność
    > będzie mniejsza.

    To miej pretensje do tych co nie potrafią ogarnąć prostej zasady "do
    końca i jeden na jeden". Prościej wytłumaczyć się nie da, a i
    doświadczenia krajów o wiele lepiej rozwiniętych motoryzacyjnie
    pokazują, że tak jest najlepiej i nie nie ma co kombinować.

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: