  • Data: 2019-04-12 12:14:48
    Temat: Re: OC a NNW - szukam przepisów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ewa" napisał w wiadomości grup
    pl...
    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości
    > NNW obejmuje o wiele szerszy zakres:

    >Pytałam o sytuację gdy obrażenia pasażera są bardzo poważne,
    >a leczenie bardzo kosztowne, w tym także ewentualny stały
    >uszczerbek na zdrowiu. W takiej sytuacji odszkodowanie
    >z NNW starczy na przysłowiowe waciki. Maksimum jakie można
    >otrzymać to 100%, czyli 10 000 zł ,ewentualnie 20 000 zł.
    >Na jaką sumę i z jaką składką trzeba by się ubezpieczyć na taką
    >poważniejszą okoliczność?

    Taka jak OC - 5 mln euro ?

    A na taka NNW zaden ubezpieczyciel nie udzieli, ewentualnie za jakas
    kosmiczna stawke.

    >Mam prośbę żebyś uważniej czytał o co pyta zakładający wątek.

    Ale czytasz tez odpowiedzi - OC pokrywa odszkodowanie dla pasazera, z
    wyjatkami.

    Chodzi mi po glowie jeden ubezpieczyciel, Erga, Hestia moze ... co
    mial NNW dla kierowcy 100 tys zl.
    Ale na pasazerow 20k.

    J.