eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyORLEN rusza z budową własnej sieci ładowarek elektrycznych w Polsce › Re: ORLEN rusza z budową własnej sieci ładowarek elektrycznych w Polsce
  • Data: 2018-01-23 11:56:58
    Temat: Re: ORLEN rusza z budową własnej sieci ładowarek elektrycznych w Polsce
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-23 o 08:57, T. pisze:

    > Gorzej będzie, jak pójdzie na obiad i zastawi miejsce do ładowania.
    > Ps. Kiedyś miałem taką sytuacje - awaria w drodze na autostradzie A4,
    > uciekające z koła powietrze, a pani (brunetka inaczej - autentycznie)
    > postawiła auto na miejscu przy kompresorze i poszła spożyć zasłużony
    > posiłek. Przyznam, że rzadko zdarza mi się wyzywać kobiety od idiotek...
    > T.

    Pani zaparkowała pod kompresssorem, bo było wolne i za darmo.
    Rozwiązaniem jest opłata będąca złożeniem pobranej mocy i opłaty za czas
    postoju na miejscu przeznaczonym do ładowania. Nawet jeżeli opłata za
    czas będzie niewielka, to znając awersję obywateli RP do zapłacenia
    nawet 5 groszy za parkowanie fury kosztującej pół miliona, jest szansa,
    że taka opłata będzie skutecznie zniechęcać do zajmowania miejsca pod
    ładowarką.