  • 221. Data: 2015-09-13 21:23:02
    Temat: Re: [OT] Duża kasa i kiepski wynik - dlaczego?
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał:

    > Te przykłady nie pokazują że nie ma bugów.to zrobić?

    Tak sie sklada ze w CADach "siedzialem" dobrych kilka (i to najbardziej plodnych)
    lat wiec skoncz juz ta twoja żęnuę^2, cytuję twoja slowa:
    AutoCAD "można go pisać byle jak i wyłacznie wspierając sie na wynikach sprzedaży"

    AK

    ---
    Avast.

  • 222. Data: 2015-09-13 21:28:09
    Od: grapeli23 <g...@g...com>

    Dnia 13.09.2015 AK <n...@n...com> napisał/a:

    > Nastepny zaklinasz. :) No to skad sie bierze te 75% MSowego Win-a w rynku sertwerow
    ? Hę ?

    > AK

    Jakich serwerów?
    Może 75% w rządowo-korporacyjnych, gdzie przejada się lekką ręką
    pieniądze podatnika lub inną "niczyją" kasę.

    Wszędzie tam gdzie ludzie potrafią liczyć, jego nie ma, a jest to z 75%.

  • 223. Data: 2015-09-13 21:29:37
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-09-13 21:17, AK wrote:
    > Gupis chlopcze i tyla :)

    Miał być EOT. Jesli dobrze licze już 2-gi.

    > PS: Jedynie WinForms byl dosc kiepski bo oparty wtedy na GTK
    > i chyba ASP .NET nie calkiem pelny.
    > Reszta dzialala (oczywiscie byl to .NET 2.0 wiec dosc kiepski, ale
    > dzialal).

    Masz na to jakies dowody że działał poza slowem pryszczatych
    nastolatków? Czy tylko wyświetlał helloworldy? Mono miał kiedyś ciekawy
    wyciek pamięci ktory powodował oopsa kernela jak rownież jakis ciekawy
    przypadek liczenia źle logarytmów. Na helloworldzie jednak było bardzo
    ok. Dalej, na produkcję!

    Wpadka z obliczeniami trafila się nawet w jedym z Pentium, skąd
    założenie że mono pisane ad-hoc działa?

    > Slowem: bzdurzysz (zwlaszcza ze MS w pierwotnej wersji wypuscil
    > .NET na 2 osy: Win i.. wlasnie na FreeBSD - mam jeszcze instalki.

    Nikt nie pamięta .net w wersjach starszych niż wczorajsze. To jedna z
    wad tego środowiska. Musisz mieć najnowsze bo większośc softu chce
    najnowsze. Czyli - na bsd nie ma .neta MS. A mono będzie zawsze w tyle.

    > Owszem poniej zamknal wersje BSDowa (a raczej zaprzestal jej rozowju i
    > supportu).

    Ojej. I co z tymi wszystkimi profesjonalistami ktorzy juz zdążyli
    wrzucić to na produkcę? Kupili Windowsy? Alleluja i do przodu!

  • 224. Data: 2015-09-13 21:34:07
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "grapeli23" <g...@g...com> napisał:

    > Jakich serwerów?

    Hamerykanskich :)

    PS: Wam Ayatollahom C++/Linuxa juz calkiem odp..la, ze przeczycie od lat
    znanym (i uznanym) statystykom ? :)

    AK

    ---
    Avast.

  • 225. Data: 2015-09-13 21:34:27
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-09-13 21:23, AK wrote:
    > Tak sie sklada ze w CADach "siedzialem" dobrych kilka (i to najbardziej
    > plodnych)

    To ostateczny dowód! Dziekuję, nie przypuszczalem że będzie on tak
    bardzo formalny.

    > lat wiec skoncz juz ta twoja żęnuę^2, cytuję twoja slowa:
    > AutoCAD "można go pisać byle jak i wyłacznie wspierając sie na wynikach
    > sprzedaży"

    Sorry taki mamy wszechświat. Soft do respiratora mozna zweryfikować
    formalnie. Autocada nie. Przykro mi. Bugi istnieją. Ekonomia istnieje.
    Rzeczywistośc jest gdzies po środku.

    https://forums.autodesk.com/t5/autocad-2013-2014-201
    5-2016/autocad-2015-bugs/td-p/4904746

  • 226. Data: 2015-09-13 21:36:49
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-09-13 21:34, AK wrote:
    > Hamerykanskich :)
    > PS: Wam Ayatollahom C++/Linuxa juz calkiem odp..la, ze przeczycie od lat
    > znanym (i uznanym) statystykom ? :)

    Po prostu daj linka. Najwidoczniej różnią się definicja serwera. Nie
    trzeba przy tym obrażać ludzi.

  • 227. Data: 2015-09-13 21:37:50
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał:

    > Sorry taki mamy wszechświat. Soft do respiratora mozna zweryfikować formalnie.

    Zadnego programu napisanemu w C++ nie mozna zweryfikowac formalnie.
    To nie Ada.

    AK

    ---
    Avast.

  • 228. Data: 2015-09-13 21:42:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-09-13 21:37, AK wrote:
    > Zadnego programu napisanemu w C++ nie mozna zweryfikowac formalnie.
    > To nie Ada.

    Taki się da:

    int main() {}

    Więc twierdzenie że żadnego jest kłamstem. Da się weryfikować znacznie
    większe.

    Ponadto kto Cie okłamał że soft w respiratorze jest w C++?

  • 229. Data: 2015-09-13 21:45:00
    Od: "AK" <n...@n...com>

    > Ojej. I co z tymi wszystkimi profesjonalistami ktorzy juz zdążyli wrzucić to na
    produkcę? Kupili
    > Windowsy? Alleluja i do przodu!

    Heh :). Ktoz rozsadny wrzucal by na produkcje os ktory umeiral "na oczach" :)?
    A tak stalo sie z FreeBSD. Ot po prostu wtedy provider dostarczal FreeBSD
    (AlphaNet).
    PS: Poniewaz pisalem w .NET (a nie w C++) i IronPythonie wiec
    bezproblemowo przenioslem sobie binarki na Gentoo+Mono (do dzisiaj
    dziala:).

    AK

    ---
    Avast.

  • 230. Data: 2015-09-13 21:50:16
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-09-13 21:45, AK wrote:
    > Heh :). Ktoz rozsadny wrzucal by na produkcje os ktory umeiral

    BSD umiera? W tym wszechświecie czy w równoległym?

    > A tak stalo sie z FreeBSD

    Serio? W moim internecie jeszcze jest:

    https://www.freebsd.org/

    Ale to pewno efekt jakiegoś web cache.

    > PS: Poniewaz pisalem w .NET (a nie w C++) i IronPythonie wiec
    > bezproblemowo przenioslem sobie binarki na Gentoo+Mono (do dzisiaj
    > dziala:).

    No proszę, ciach i mozna migrowac serwery z jednego niestabilnego
    środowiska w inne niestabilne środowisko. To się nazywa postep od czasow
    Odry.