    Subject: Re: Obniżyc czy podwyższyć?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sat, 4 Apr 2020 23:09:03 +0200

    W dniu 04.04.2020 o 22:57, spider pisze:

    > W Warszawie to samo. Całe miasto wzdłuż i wszerz można w 20 minut
    > przejechać, a mimo to pełno debili którym się wydaje że są Colinami McRae.

    Powiem ci, że... sam nie jestem bez winy. Ludzie patrzą na prędkość
    względem... innych. Teraz już się przyzwyczaiłem, że trzeba od czasu do
    czasu rzuci okiem na prędkościomierz, ale na początku... Wszyscy jechali
    szybciej niż zwykle, więc wkurwiasz się, że ktoś lewym pasem na
    wisłostradzie się wlecze, a tu...120. Jeszce gorzej jak widzisz w
    lusterku że ktoś się zbliża, więc przyspieszasz, żeby się w jakąś kukę z
    przodu zmieścić i widzisz nagle że masz 140 czyli +60...

    Nie wybielam się, bo dupy dałem, ale rozumiem jak to się dzieje.

    --
    Shrek