  • 21. Data: 2017-02-12 23:55:07
    Temat: Re: Obroża zamiast kicia
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > Jak zalozyli to i zdjac sie da.

    Może da, a może tylko za pomocą tasaka, razem z głową ;-)
    Ale Polański w swym szwajcarskim areszcie domowym nosił chyba bransoletkę?

  • 22. Data: 2017-02-13 00:03:41
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > Skazańcowi to się obrożę konopną zakłada. Na szyję.

    No coś Ty, przecież to takie... niehumanitarne ;-)
    Ja tam uważam, że ogólnoświatowa presja na znoszenie wszędzie Kary
    Najwyższej jest dowodem na to, że łobuzy zasiadające w parlamentach są
    na usługach mafij wszelakich. Zaś te ostatnie z jednej strony chcą
    wykastrować Prawo z jego mocy odstraszania, zaś z drugiej pragną
    zachować monopol na KŚ. Aby potencjalni kapusie bardziej się mafii bali,
    niż legalnej policji i sądu. Frazą "legalna policja" określam tych
    mundurowych, którzy *nie* są na usługach przestępców, nie biorą w łapę,
    i nie przymykają oczu.

  • 23. Data: 2017-02-13 01:16:53
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2017-02-13 o 00:03, JaNus pisze:

> [...]
    > niż legalnej policji i sądu. Frazą "legalna policja" określam tych
    > mundurowych, którzy *nie* są na usługach przestępców, nie biorą w łapę,

    --> pl.soc.polityka

  • 24. Data: 2017-02-13 08:41:54
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 11.02.2017 o 16:44, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Działa tak jak kluczyk do samochodu nie wymagający naciskania przycisku.
    > Jak sobie przedłużysz sygnał, możesz nawet pojechać na Hawaje :D

    Mam kolegę, co robił jako ochroniarz czy strażnik. Musiał chodzić i
    przykładać czytnik do tych pastylek. Szedł, odkręcał wszystkie,
    przynosił do kanciapy i co jakiś czas przykładał. Po szychcie mocował w
    miejscach gdzie były. Ale inny zrobił to samo i go złapali, bo
    wszystkie w parę sekund obskakiwał ;)

  • 25. Data: 2017-02-13 10:07:25
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2017-02-13 o 08:41, Cezary Grądys pisze:

> [...]
    > przynosił do kanciapy i co jakiś czas przykładał. Po szychcie mocował w
    > miejscach gdzie były. Ale inny zrobił to samo i go złapali, bo

    Wszystko trzeba robić tak prosto, jak to tylko jest możliwe, ale nie
    prościej.

    Albert Einstein

  • 26. Data: 2017-02-13 10:42:26
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 13.02.2017 um 10:07 schrieb Roman Rogóż:

    > Wszystko trzeba robić tak prosto, jak to tylko jest możliwe, ale nie
    > prościej.
    >
    > Albert Einstein
    William of Ockham, jakieś 600 lat przed Einsteinem

    Waldek

  • 27. Data: 2017-02-13 11:16:37
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Roman Rogóż" <r...@s...krakow.pl> napisał w wiadomości
    > Wszystko trzeba robić tak prosto, jak to tylko jest możliwe, ale nie
    > prościej.
    >
    > Albert Einstein

    To jednak był umysł! Pozwolisz, że w paru miejscach zacytuję tę frazę? Mam
    na innej grupie pewną dyskusję, którą przydało by się opatrzyć tą myślą.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 28. Data: 2017-02-13 11:53:15
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 13.02.2017 um 11:16 schrieb HF5BS:

> [...]
    >
    > To jednak był umysł! Pozwolisz, że w paru miejscach zacytuję tę frazę?
    > Mam na innej grupie pewną dyskusję, którą przydało by się opatrzyć tą

    Tylko to nie jest Einsteina, tylko Willusia Ockhama, z jego brzytwą.

    Waldek

  • 29. Data: 2017-02-13 13:23:00
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2017-02-13 o 11:53, Waldemar pisze:

    > Tylko to nie jest Einsteina, tylko Willusia Ockhama, z jego brzytwą.
    >
    > Waldek

    Może po prostu Einstein zacytował Williama i ktoś to akurat zapamiętał :)

  • 30. Data: 2017-02-13 13:26:35
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Waldemar" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w wiadomości

    > Tylko to nie jest Einsteina, tylko Willusia Ockhama, z jego brzytwą.

    Czy to takie ważne, czyje? Ważne, że słuszne.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.