eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetObudowa microATX podobna do Antec One / Fractal Design Core 1000 › Re: Obudowa microATX podobna do Antec One / Fractal Design Core 1000
  • Data: 2014-12-21 20:12:23
    Temat: Re: Obudowa microATX podobna do Antec One / Fractal Design Core 1000
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-21 o 20:00, Pszemol pisze:
    > Ta z Fractal-Design opisuje zasilacz zamiast podać jego standardy:
    > oSupports PSUs with a depth of maximum circa 170mm,
    > when using bottom 120/140mm fan location.
    > When not using the bottom 120mm fan location,
    > the case supports also longer PSUs, typically 200-220mm.

    > Mam zasilacz Silverstone Strider, ST60F, 600W ciągłej mocy, wejdzie tam
    > do tego Fractal Design Define Mini czy trzeba będzie go wpychać butem? :-)
    > http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E
    16817256071
    > http://www.tweaks.pl/zasilacze/test-silverstone-stri
    der-st60f-esb-600w/
    > Wymiary zasilacza: 150 mm × 86 mm × 140 mm

    Bazując na podstawach arytmetyki oraz danych które podałeś, śmiem
    twierdzić że zarówno 140 mm < 170 mm jak i 150 mm < 170 zatem wniosek
    jest taki, że ten zasilacz będzie pasować w każdej konfiguracji ww
    obudowy (tzn. z lub bez przednich wentylatorów)

    --
    pozdrawiam
    Piotr