  • Data: 2014-01-04 20:31:48
    Temat: Re: Ochrona ubezpieczeniowa
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sqlwiel" <"nick wrote:

    > Coponiektórym (nie mówię, że Tobie, cef) już chyba się całkiem pop..ło
    > we łbie.
    > Przecież to jest UBEZPIECZENIE, w dodatku OBOWIĄZKOWE.
    > A niektórzy by chcieli, żeby jeszcze był z tego regres na sprawcę.
    > Czyli "zjeść ciasteczko i mieć ciasteczko", ale w drugą stronę.
    > Albo "my im dajemy statki, a oni za to od nas biorą węgiel".
    > % debili na tej grupie jest mocno powyżej średniej krajowej.

    Ja tego nie uchwalałem, ale regres jest w ustawie.
    Nie wnikam nawet czy to słuszne, ale nie przypominam sobie
    artykułu prasowego ani żadnego głośnego przypadku
    - jak to jakiś majętny obywatel stał się bankrutem
    w ten sposób. Majętny, bo to by była lukrowana opowieść dla mediów.
    Tyle trupów, strat i taka cisza potem?