  • Data: 2020-02-13 09:59:49
    Temat: Re: Ocieplenie
    Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-12 o 21:20, s...@g...com pisze:

    > Zalezy czy ma racje czy nie. Bo niestety dzis slowem ekologia przykrywa sie mase
    spraw zwiazanych z srodowiskiem przy czym sporo tych spraw nie poprawia stanu tegoz
    srodowiska. Mozna wspomniec skrobiowe torebki odpowiedzialne za skazenie
    mikroplastikiem, masowe sianie rzepaku zeby bylo dosc bioetanolu, palenie w
    elektrowniach drewnam zeby pokazac ze to jest odnawialne zrodlo i tak dalej.

    > Kazda z tych rzeczy pomaga na jedno a szkodzi na drugie.
    >
    > Kiedys owijanie w gazete bylo fe bo papier byl nieekologiczny. Bo sie drzewa
    wycinalo. Tak wbijano nam w glowe za mojej mlodosci. Dzis jest odwrotnie.

    > I dla mnie to faszyzm ze ktos uzurpuje sobie bycie postrzeganym jako nieomylny i
    narzucanie masom rozwiazan pod grozba kary.
    > A ta nieomylnosc manifestuje sie nie tylko w tym ze cos nie dziala i odkrywamy to
    po czasie. Widac ja rowniez w tym ze sie regulator daje nabierac albo dozwala na
    manipulacje przez tych co powinni wiedziec co robia (afera VW/dizla) albo uparte
    parcie w wegiel jako zrodlo energii zamiast w gaz.

    Popieram.