  • Data: 2020-02-14 12:41:27
    Temat: Re: Ocieplenie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Cyryl i Metody to jedno, ale zależy jeszcze kto szacuje.
    > To tak jak z szacowaniem ilości demonstrantów przez Ratusz
    > i Policję. Oczywiście demonstrantów za kon-sty-tu-cją.
    > Na pl. Konstytucji.

    Czyli nie znalazłes czy moze podważasz jakies konkretne metody?
    Co do tego, czy to zalezy kto szacuje to jakos nie zauwazyłem jakiegos
    wielkiego sporu wsród naukowców.
    Mamy powiedziałbym 95% zgode i jakies pojedyncze głosy odrebne.
    Jak rozumiem, tak naprawde sugerujesz ze te 95% jest w zmowie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie