  • 31. Data: 2009-04-24 19:25:30
    Temat: Re: Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    witam
    > "Od 23.04 Orange wprowadza stawkę 29 gr za minutę do wszystkich sieci o
    (..)
    > minuty za 20gr w pakietach). Taka sama stawka 0,29 gr/min będzie w jedynej
    > na rynku taryfie malejącej Nowym Orange Go od doładowania za minimum 50 zł.

    Po "wielkiej" jak również "niespodziewanej" obniżce, w POP/GO rozmowy po
    za siecią są na średnim poziomie, natomiast wewnątrz i na stacjonarne,
    pozostają na stosunkowo wyskokim( najwyższym?) poziomie. Cieszyć sie czy
    płakać?

    Dla użytkowników to tak naprawde niewiele zmienia. Ktoś kto dzwonił poza
    sieć, tak czy siak używał heyah/playa. Ktoś kto dzwonił wewnątrz orange
    - niczego nie zyskał. Co z tego ze w pewnym sensie Orange dogoniło
    Play-fresh? Mało komu sie ten wyscig przydał... No moze ORange zyskało
    na opinni....

    Poczekamy, moze dadzą jakieś pakiety wewnątrz sieci. Mam nadzieje ze
    wiecej ludzi przeniesie sie do Playa, ja jeszcze pare miesiecy niemoge.
    A szkoda :(

    ToMasz

  • 32. Data: 2009-04-26 06:36:00
    Od: uzytkownik <b...@u...pl>

    Papkin pisze:

    > Czy w Nowe Orange Go jest usluga 5gr z wybranym numerem?

    Nie ale w Play jest 5 groszy do wszystkich numerów w Play:)

  • 33. Data: 2009-04-26 16:05:17
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Nie ale w Play jest 5 groszy do wszystkich numerów w Play:)

    tak, tylko na razie numerow play jest kilkakrotnie mniej niz orenzady.

  • 34. Data: 2009-04-27 08:45:46
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    t.googlegroups.com...

    > Nie ale w Play jest 5 groszy do wszystkich numerów w Play:)

    tak, tylko na razie numerow play jest kilkakrotnie mniej niz orenzady.

    Ja bym powiedzial nie kilkakrotnie a znacznie wiecej :)

  • 35. Data: 2009-04-27 09:06:10
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > tak, tylko na razie numerow play jest kilkakrotnie mniej niz orenzady.
    >
    > Ja bym powiedzial nie kilkakrotnie a znacznie wiecej :)

    play chce dobic niedlugo do 2mln a orange ma pewnie kolo 8-10mln
    aktywnych kart wiec mi to wyglada na kilkakrotnie :)

  • 36. Data: 2009-04-28 06:59:05
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...

> [...]

    play chce dobic niedlugo do 2mln a orange ma pewnie kolo 8-10mln
    aktywnych kart wiec mi to wyglada na kilkakrotnie :)

    To nazywaja sie prognozy a wyniki bierze sie z chwili obecnej :)

  • 37. Data: 2009-04-28 07:14:08
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > play chce dobic niedlugo do 2mln a orange ma pewnie kolo 8-10mln
    > aktywnych kart wiec mi to wyglada na kilkakrotnie :)
    >
    > To nazywaja sie prognozy a wyniki bierze sie z chwili obecnej :)

    nie znam ostatnich danych ale pewnie jest tak ze play ma 1.5mln
    aktywnych kart (naprawde uzywanych) a orange 10mln (z czego polowa
    lezy w szufladzie ale do statystyk oczywiscie wliczaja) wiec jakbys
    nie liczyl to na pewno nie wyjdzie ci 10 razy wiecej :)

  • 38. Data: 2009-04-28 08:10:16
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    g.googlegroups.com...

> [...]
    > lezy w szufladzie ale do statystyk oczywiscie wliczaja) wiec jakbys
    > nie liczyl to na pewno nie wyjdzie ci 10 razy wiecej :)

    Skad masz takie statystyki ze polowa z Orange lezy w szufladzie, liczyles
    czy oni tez takie statystyki prowadza i je podaja :) Skad pewnosc ze w Playu
    polowa lub jakas czesc jest nie uzywana.

  • 39. Data: 2009-04-28 08:58:59
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Papkin pisze:

    > Czy w NOWE GO jest taka usluga? Np w POP nie ma (sa tylko tanie numery
    > ale po 20gr).

    W Orange POP jest Trzy i ja - trzy numery, na które dzwonisz po 3gr i
    SMSujesz po 1gr, koszt: 6zł/miesiąc. Łączy się z pakietem Multipop -
    rozmowy po 20gr i SMSy po 1gr.

    Marek

  • 40. Data: 2009-04-28 11:03:57
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Skad masz takie statystyki ze polowa z Orange lezy w szufladzie, liczyles
    > czy oni tez takie statystyki prowadza i je podaja :)

    Przeciez to ogolnie znany fakt ze operatorzy zawyzaja o wiele % ilosc
    aktywnych numerow.
    Wnioskuje takze po szufladach mojego otoczenia (w pracy i domu) gdzie
    leza stare pomaranczowe simy na pamiatke.

    >Skad pewnosc ze w Playu
    > polowa lub jakas czesc jest nie uzywana.

    bo dwuletnie umowy nie mialy jeszcze szansy sie skonczyc,a prepaidy
    gwaltownie przyrastają a nie maleją.