    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Odebrać prawo do komentowania na grupach dożywotnio
    Date: Sat, 19 May 2018 14:35:40 -0500

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
    news:pdpss3$nsb$1@dont-email.me...

    > czy jest tu ktoś z USA? Czy możecie nas poinformować jak skończy
    > się taka sprawa? U nas, poleci 10% z oc/ac niezależnie od kwoty
    > odszkodowania i po sprawie.

    Co to znaczy "poleci 10% z oc/ac"?

    W USA deklarujesz wysokość polisy OC.
    Jak narobisz mnóstwo szkód i przekroczysz maksimum polisy
    to wisisz za resztę kosztów osobiście. Tu masz szkody zrobione
    w budynku, drugi samochód plus uszkodzenia Twojego samochodu.
    Najtańsza polisa wymagana prawnie w Illinois ma maksa zdaje
    się tylko $30000, w tym wypadku bałbym się że nie starczy...
    Nie wiem co to za auto nagrywało sprawę i dostało tyłem vana.
    No i nie wiemy kto tam w sklepie stał za szybą i czy nie jest
    poszkodowany, bo koszta medyczne mogą poszybować wysoko
    powyżej 30 czy tam 100 tysięcy jakie są na polisie...