    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Off topic samochód elektryczny
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Thu, 21 Jun 2018 17:42:24 +0200

    Thu, 21 Jun 2018 17:05:40 +0200, T.

    > Czy masz już elektryczny samochód?

    Mam hybrydę plugin, póki co naklepane 1500km, spalone w tym czasie 6L
    benzyny -- i to głównie dlatego, że inaczej się pełnej mocy na elektrykach
    nie uzyska.

    > Przecież jest tańsza jego eksploatacja... :-)

    No jest. Poza tym przyjemniej się jeździ, bo nic nie warczy -- to dla mnie
    ważniejsze niż piniądz. W końcu znowu wróciła mi chęć do jazdy, a jak
    dołożyć do tego, że mogę na postoju se kabinę chłodzić z druta czy baterii
    to już w ogóle bajka. :P

    > Ps. Twoje rozważania są ciekawe, niemniej przydatne jedynie w przypadku
    > budowy nowego domu. Przeróbka starych instalacji wydaje się nieopłacalna
    > finansowo jak na razie.

    To akurat jest jasne jak słońce że jak się raz w coś zainwestowało, to
    trudno sensownie zbilansować przejście, podobnie jak przerabianie starego
    spalinowego samochodu na prąd nie ma najmniejszego sensu. Dlatego trzeba
    myśleć przed faktem, bo mniej więcej od 10 lat opłacało się grzać domy
    pompami ciepła znacznie bardziej niż innymi źródłami ciepła.

    --
    Pozdor
    Myjk