  • 41. Data: 2019-05-13 09:35:18
    Temat: Re: Ogólnopolski zlot p.m.e.?
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2019-05-12 o 23:21, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > niech kto weźmie ze sobą wykrywacze podsłuchów
    > te Sowy z przyjaciółmi niepokoją mnie nieco

    Jak to jest choćby trochę zaawansowane urządzenie to możesz sobie
    szukać ile wlezie i nie znajdziesz "normalnym" wykrywaczem, a swoje wyśle.

    Pozdrawiam

    DD

  • 42. Data: 2019-05-13 12:57:15
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-05-13 09:35, Dariusz Dorochowicz wrote:

    > Jak to jest choćby trochę zaawansowane urządzenie to możesz sobie
    > szukać ile wlezie i nie znajdziesz "normalnym" wykrywaczem, a swoje wyśle.

    Albo takie jak ruskie zmajstrowały, bez elektroniki...

    Włodek

  • 43. Data: 2019-05-13 15:46:04
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk"> wrote:

    > Albo takie jak ruskie zmajstrowały, bez elektroniki...

    Tak... to było niesamowite.

    https://www.spidersweb.pl/2016/06/pierwsza-pluskwa-c
    zyli-rosjanie-siedem-podsluchiwali-amerykanow.html

    "W rzeźbie ukryte było innowacyjne urządzenie podsłuchowe, nie
    potrzebujące baterii, prowadzących nigdzie kabli i nie emitujące fal
    radiowych. Było tak skonstruowane, że nadawało jedynie, gdy zostało
    naświetlone wiązką fal radiowych, najczęściej z samochodu tajniaków
    zaparkowanego naprzeciwko budynku."

    Kiedyś porobię eksperymenty z mikrofonowaniem szyby oświetlonej laserem.

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 44. Data: 2019-05-13 22:05:14
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dariusz Dorochowicz napisał:

    > Jak to jest choćby trochę zaawansowane urządzenie to możesz sobie
    > szukać ile wlezie i nie znajdziesz "normalnym" wykrywaczem, a swoje wyśle.

    Najpierw zajęcia w podgrupach: pl.misc.elektronika.podsluchy
    oraz pl.misc.elektronika.szumatory, a potem konfrontacja.

    --
    Jarek

  • 45. Data: 2019-05-13 22:06:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Włodzimierz Wojtiuk napisał:

    > Albo takie jak ruskie zmajstrowały, bez elektroniki...

    Ale wykryć się go da, odpowiednim wykrywaczem.

    --
    Jarek

  • 46. Data: 2019-05-14 12:44:27
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    > Warto :)

    > W tej chwili jeszcze nie wiem, czy będę wtedy w Warszawie.

    Tak przy okazji to zajrzałem na Twoją stronę.
    Jeśli pracujesz w Verifonie to całkiem możliwe że mamy wspólnych znajomych.

    Pzdr.

    Adam

  • 47. Data: 2019-05-14 13:30:45
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx> napisał(a):
    > Tak przy okazji to zajrzałem na Twoją stronę.
    > Jeśli pracujesz w Verifonie to całkiem możliwe że mamy wspólnych
    > znajomych.

    Tak, pracuję tam. Co najmniej jeden się znajdzie.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 48. Data: 2019-05-16 02:00:25
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Zainteresowanie, widzę, póki co jest ogromne ;)

    ale czy można przyjść z żoną ??

  • 49. Data: 2019-05-16 09:25:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 16 May 2019 02:00:25 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > ale czy można przyjść z żoną ??

    25 Maja jest ŁOŚ, można imprezy połączyć. Wybiera się ktoś stąd?

    --
    Marek

  • 50. Data: 2019-05-16 12:04:04
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Grzegorz Niemirowski <g...@g...net> wrote:

    > Tak, pracuję tam. Co najmniej jeden się znajdzie.

    Nawet na grupie jeszcze jeden jest ;)

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika