  • 61. Data: 2019-05-22 10:29:00
    Temat: Re: Ogólnopolski zlot p.m.e.?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> wrote:

    > Mi pasi. Trzeba tam rezerwować? Bo sobota wieczór w DC to raczej trudno
    > o stolik wolny.

    Dzwoniłem, nie odbierają :( Będę jeszcze dzwonił. Jak nie, to najwyżej
    jakoś się wciśniemy... :)

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 62. Data: 2019-05-22 11:55:11
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Queequeg <q...@t...no1> wrote:

    > Dzwoniłem, nie odbierają :( Będę jeszcze dzwonił. Jak nie, to najwyżej
    > jakoś się wciśniemy... :)

    Dopsz. Mamy. 25.05.2019, 18:00, na 6 osób (więcej pewnie nie przyjdzie,
    a jak przyjdzie, to się ściśniemy :)), na hasło PME.

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika