  • 111. Data: 2015-04-14 21:38:42
    Temat: Re: Oleje 'firmowe"
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 kwietnia 2015 14:51:37 UTC+2 użytkownik a napisał:

    > możesz powiedzieć na jakim silniku?

    Z22SE w Oplu, 2.2 benzyna 16v.

  • 112. Data: 2015-04-15 13:51:43
    Od: zbigniew <...@a...aa>

    W dniu 2015-04-14 o 21:38, AA pisze:

    > Z22SE w Oplu, 2.2 benzyna 16v.

    też go używałem długo w Toyocie 1400 16v, uważam że to dobry olej,
    który spełnia wszystkie wymagania

  • 113. Data: 2015-04-15 18:31:27
    Od: Mateusz <n...@o...pl>

    W dniu 2015-04-04 o 21:40, cef pisze:

    > Normalnie wskaźnik temperatury był idealnie pionowo.
    > I do takiego widoku byłem przyzwyczajony od lat.
    > Taki analogowy, więc żadne dokładności, ale po zmianie oleju
    > wskazówka wyraźnie poszła w prawo i tak się utrzymywało- więc mogę śmiało
    > powiedzieć, że był to gorszy olej jeśli chodzi o chłodzenie.
    > Nie wiem ile to stopni 2-3C może 5 ale na pewno gorszy.

    A ja nie mam takich problemów,
    bo nie mam na desce wskaźnika temperatury :-)

    M.

  • 114. Data: 2015-04-15 18:42:04
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-04-15 o 18:31, Mateusz pisze:

    > A ja nie mam takich problemów,
    > bo nie mam na desce wskaźnika temperatury :-)

    Ja już kiedyś jechałem "z dymem",
    więc jestem wyczulony. W jakimś chyba C15
    było tylko światełko alarmowe,
    ale chyba lepiej mieć kontrolę.

  • 115. Data: 2015-04-15 18:54:39
    Od: Mateusz <n...@o...pl>

    W dniu 2015-04-15 o 18:42, cef pisze:

    > Ja już kiedyś jechałem "z dymem",
    > więc jestem wyczulony. W jakimś chyba C15
    > było tylko światełko alarmowe,
    > ale chyba lepiej mieć kontrolę.

    To chyba jakaś reguła Citroena,
    bo w C4 Grand Picasso nie ma wskaźnika...

    M.

  • 116. Data: 2015-04-15 20:40:14
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2015 o 18:54 Mateusz <n...@o...pl> pisze:

    > To chyba jakaś reguła Citroena,
    > bo w C4 Grand Picasso nie ma wskaźnika...
    >
    > M.

    "Creative Technology" - ale po 4 latach z cytryną stwierdzam, że chyba
    mają rację.
    Po kiego mi wskaźnik temperatury, jak jest za wysoka komp powiadomi
    stosownym komunikatem - przetestowane, padł mi przekaźnik wentylatora.

    TG

  • 117. Data: 2015-04-15 22:19:51
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu środa, 15 kwietnia 2015 20:40:17 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

> [...]
    > Po kiego mi wskaźnik temperatury, jak jest za wysoka komp powiadomi
    > stosownym komunikatem - przetestowane, padł mi przekaźnik wentylatora.

    A jesli padnie np. termostat, to wyswietli cos w stylu "plyn clodzacy cos dlugawo sie
    nagrzewa"?

    WS

  • 118. Data: 2015-04-15 23:10:37
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2015 o 22:19 WS <L...@c...pl> pisze:

    > A jesli padnie np. termostat, to wyswietli cos w stylu "plyn clodzacy
    > cos dlugawo sie nagrzewa"?

    Bingo! - moja cytryna ma lampkę "nienormalnie niskiej temp. płynu
    chłodzącego silnik" :-).
    Nie ma takiej części zamiennej jak termostat - jest blok wody w którym
    jedynym elementem wymiennym jest elektroniczny czujnik temp. - nr 1338 C1.

    TG

  • 119. Data: 2015-04-16 08:52:25
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 15.04.2015 13:51, zbigniew wrote:

    > też go używałem długo w Toyocie 1400 16v, uważam że to dobry olej,
    > który spełnia wszystkie wymagania
    Moje auta maja juz ponad 200kkm (Matiz, Meriva i Astra) przejechane na
    tych olejach.
    Chwale go sobie, mimo ze jak sie okazalo nie jest to syntetynk :)

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 120. Data: 2015-04-16 13:13:57
    Od: zbigniew <...@a...aa>

    W dniu 2015-04-16 o 08:52, Marek pisze:

    > Moje auta maja juz ponad 200kkm (Matiz, Meriva i Astra) przejechane na
    > tych olejach.
    > Chwale go sobie, mimo ze jak sie okazalo nie jest to syntetynk :)

    o którym mówisz 10w40?, to półsyntetyk