  • Data: 2018-04-18 10:10:57
    Temat: Re: Opona w drobny mak
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    net...
    >Ale dla wielu kierujących, samochód jest w perfekcyjnym stanie
    >technicznym
    >tak długo jak jest w stanie poruszać się o własnych siłach do przodu.

    >I to właśnie z myślą o takich kierowcach, obecnie TMPS jest już chyba
    >obowiązkowym elementem wyposażenia pojazdów.

    Naprawde trudno wyczuc uszkodzenie na tylnym kole.

    >Bo istotnie jest to pewnie problem wielu kierowców - w tym, jak
    >pokazuje

    IMO - niewielu. Ilu widzisz w trasie z oponem w takim stanie ?
    Takie rzeczy to tylko w USA ... swoja droga ciekawe czemu.

    >praktyka, nawet kierowcy prezydenckiej limuzyny.

    Podejrzewam, ze tam ten pierscien sie przysluzyl.

    >Chociaż pytanie czy tu TMPS by pomógł, bo jak kierowcy nie
    >przeszkadza brak
    >powietrza w oponie, to czy będzie przeszkadzać żółta lampka na desce?

    O braku powietrza to nie wie. A tak to wie.
    Tylko czy bedzie wiedzial co ta dziwna lampka znaczy i czy dojedzie do
    stacji ...

    >Ludzie jeżdżą z samochodami w stanie naprawdę zrujnowanym, z luzami w
    >zawieszeniu w każdej płaszczyźnie, wszystkim krzywym, pozacieranym,
    >samochodem który znosi z drogi i "nic nie czują", "radzą sobie",
    >"dostosowują prędkość". A diagnosta na SKP się "czepia".

    Patrzac na to, ze jezdza ... to sie czepia :-)

    Kilometr ?

    J.