  • Data: 2018-04-18 10:05:23
    Temat: Re: Opona w drobny mak
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-18 o 09:36, pueblo pisze:
    > Witaj LEPEK, 18 kwi 2018 w news:pb6rbm$14k$1@node1.news.atman.pl

    > https://tinyurl.com/y9ge9t5h
    >
    > Odpowiem tutaj zbiorczo. Mam nowe zdjęcia. W oponie nie znaleziono
    > przebicia.
    > Pytałem gumiarza, czy opony są ok. Jakby mi powiedział - panie, to
    > szrot, zaraz sie rozpadnie, to bym nie dyskutował i nie zakładał. Fakt,
    > opony są dość stare - nie wiem dokładnie ile. Pamiętam, że kiedyś
    > sprawdzałem, ale na pewno mniej niż 10, raczej 5-6 lat. Barum.
    > Nie gra mi to, że przecież przy 120km/h na autostradzie w ciągu ponad
> [...]

    Na oponie masz w owalu 4-cyfrowy numer - pierwsze 2 cyfry to numer
    tygodnia, a dwie drugie - rok. Sprawdź i podaj.
    Generalnie po 5 latach opona parcieje, zwłaszcza jeśli auto nie jest
    garażowane i opona wystawiona na słońce.
    Można jechać na 3 kołach i nie poczuć - miałem tak, na szczęście ktoś
    zareagował i mi powiedział.
    T.