  • 21. Data: 2014-01-03 00:39:13
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-02, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > Jakiej znowu gwarancji ?

    Gdzies jest napisane, ze to 24h jest gwarantowane? No chyba, ze oczekiwales
    osobistego kuriera ktory bedzie z dwoma oponami za 500 PLN gonil przez
    cala Polske...

    > Nie klikałem.

    To do kogo masz pretensje?

    > No właśnie nie wiem gdzie ten realizm u sprzedawcy, jak nie może dać 24h to
    > może napisać 48 albo 72 albo tydzień. Najwyżej pójdę do kogoś innego.

    Wczoraj sie urodziles?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2014-01-03 00:39:17
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid>

> [...]
    >
    > No właśnie nie wiem gdzie ten realizm u sprzedawcy, jak nie może dać 24h
    > to może napisać 48 albo 72 albo tydzień. Najwyżej pójdę do kogoś innego.

    I jeszcze mi datę napisali 3.01.2014. Może powinienem ich przeprosić, że
    przeczytałem to i teraz się burzę.

  • 23. Data: 2014-01-03 01:07:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

> [...]
    > oczekiwales
    > osobistego kuriera ktory bedzie z dwoma oponami za 500 PLN gonil przez

    Co za durnie to naprawdę. Prosta sprawa. Oferta, przyjęcie, realizacja.

  • 24. Data: 2014-01-03 11:21:56
    Od: o...@g...com

    W dniu czwartek, 2 stycznia 2014 17:50:43 UTC+1 użytkownik John Kołalsky napisał:
> [...]
    >

    > Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7 stycznia, czyli 4 dni
    >
    > później co daje 5-krotnie dłuższy czas dostawy.

    Szanowny Kliencie,
    bardzo proszę o podanie numeru zamówienia - dzięki temu będziemy mogli zweryfikować
    poprawność procesu realizacji zamówienia
    pozdrawiam
    Filip Fischer - Dział Obsługi Klienta

  • 25. Data: 2014-01-03 12:10:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik <o...@g...com>

> [...]

    bardzo proszę o podanie numeru zamówienia - dzięki temu będziemy mogli
    zweryfikować poprawność procesu realizacji zamówienia
    Co tu weryfikować zamówienie ? Serwis sprzedażowy sobie zweryfikujcie. Jak
    pisze 3.01.2013 to ja przyjmuję, że 3 a nie 7 bo tak pisze. Jakby pisało 10
    to też bym przyjął, że 10 a nie np 15. I jak pisze 24h to nie 24 a nie 48
    albo 72.

  • 26. Data: 2014-01-03 12:16:37
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 03.01.2014 12:10, John Kołalsky pisze:
    /..../
> [...]
    > Jak pisze 3.01.2013 to ja przyjmuję, że 3 a nie 7 bo tak pisze. Jakby
    > pisało 10 to też bym przyjął, że 10 a nie np 15. I jak pisze 24h to nie

    O piana

  • 27. Data: 2014-01-03 13:25:19
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl>

    > /..../
    >
    > O piana

    Co piana ?

  • 28. Data: 2014-01-03 13:42:20
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 3 Jan 2014 12:10:25 +0100, John Kołalsky <j...@k...invalid>
    wrote:

    >bo tak pisze

    Kto pisze?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2014-01-03 13:42:44
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 03.01.2014 13:25, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl>

    > Co piana ?
    Piana leci z pyska.

  • 30. Data: 2014-01-03 13:49:00
    Od: o...@g...com

    W dniu piątek, 3 stycznia 2014 12:10:25 UTC+1 użytkownik John Kołalsky napisał:
    > U�ytkownik <o...@g...com>

    > Szanowny Kliencie,
    >
    > bardzo prosz� o podanie numeru zam�wienia - dzi�ki temu b�dziemy mogli
    >
    > zweryfikowa� poprawno�� procesu realizacji zam�wienia
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Filip Fischer - Dzia� Obs�ugi Klienta
    >
    > --
    >
    > Co tu weryfikowa� zam�wienie ? Serwis sprzeda�owy sobie zweryfikujcie. Jak
    >
    > pisze 3.01.2013 to ja przyjmuj�, �e 3 a nie 7 bo tak pisze. Jakby pisa�o 10
    >
    > to te� bym przyj��, �e 10 a nie np 15. I jak pisze 24h to nie 24 a nie 48
    >
    > albo 72.

    myślę, że należy się kilka słów wyjaśnienia:
    - produkty oznaczone tagiem 24h są w tym czasie dostępne,
    - oznacza to wysyłkę w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia,
    - powyższe jest realizowane dla produktów znajdujących się w magazynie Oponeo z
    doręczeniem na terenie kraju,
    - w Pańskim przypadku, najprawdopodobniej, zamówienie było składane po godzinie
    16tej w związku z czym firma spedycyjna odbiera ja następnego dnia roboczego i
    doręcza w kolejnym dniu roboczym (pomijając weekend oraz dzień swiąteczny jest to w
    zgodzie z opisem na stronie www),
    - podanie przez Pana numeru zamówienia umożliwi faktyczne zweryfikowanie przebiegu