    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opony mają być oznaczane nowymi etykietami
    Date: Fri, 6 Dec 2019 19:58:37 +0100

    "T." 5dea34e3$0$552$6...@n...neostrada.pl

    > Choć raz UEeeee wymyśliła coś pożytecznego. Jeszcze by
    > te tygodnie produkcji zamienił na normalną datę.

    Dlaczego raz? Niemal nieskończenie wiele razy UE wymyśliła
    coś pożytecznego... pożytecznego dla urzędników UE. ;) Czy
    Ty jeździsz, czy jedynie czytasz o ludziach jeżdżących?...
    Jeżdżę bardzo mało (kapelusza zazwyczaj nie zdejmuję, gdyż
    mi nieco zimno w mą głowę, gdyż nieco wyłysiałem) -- wiem,
    że nieco inaczej zachowują się opony tuż po wyprodukowaniu
    a zupełnie ;) inaczej parę lat później...

    Ktoś, kto często opony zmienia, raczej dużo jeździ -- więc
    nieźle orientuje się w parametrach bądź przydatności opon,
    natomiast ktoś, kto nie ma orientacji, raczej długo jeździ
    na tych samych oponach, więc owe etykiety niekoniecznie mu
    wiele powiedzą...

    Ponoć teraz opony wytrzymują wiele lat -- nawet gwarancję
    mają na wiele lat od wyprodukowania, lecz czy to znaczy,
    że przez wiele lat zachowują wszystkie swe parametry?

    Urzędnik UE IMO długo na swych oponach nie pojeździ, więc
    dla niego te etykiety mogą być pomocne podczas zakupów...

    --