    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Opony mają być oznaczane nowymi etykietami
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 8 Dec 2019 18:24:19 +0100

    Dnia Fri, 6 Dec 2019 19:58:37 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > "T." 5dea34e3$0$552$6...@n...neostrada.pl
    >
    > Dlaczego raz? Niemal nieskończenie wiele razy UE wymyśliła
    > coś pożytecznego... pożytecznego dla urzędników UE. ;)

    Pare rzeczy fajnych jednak wymyslila.
    Masło jest masłem, sok sokiem, tani roaming, tanie przelewy sepa.

    > Ktoś, kto często opony zmienia, raczej dużo jeździ -- więc
    > nieźle orientuje się w parametrach bądź przydatności opon,
    > natomiast ktoś, kto nie ma orientacji, raczej długo jeździ
    > na tych samych oponach, więc owe etykiety niekoniecznie mu
    > wiele powiedzą...

    Na oponach jednak pare lat jezdzisz, a potem trzeba kupic nowe.
    I kupujesz kota w worku ...

    > Ponoć teraz opony wytrzymują wiele lat -- nawet gwarancję
    > mają na wiele lat od wyprodukowania, lecz czy to znaczy,
    > że przez wiele lat zachowują wszystkie swe parametry?

    Hi hi - i to jest problem producentow.
    Jak tu klientowo wmowic, ze sie po 3 latach starzeja i ze trzeba kupic
    nowe, a jednoczesnie przekonac klienta, ze te wyprodukowane rok temu
    sa ciagle dobre :-)

    ADAC mierzyl, i mu wyszlo ze 3-letnie opony (nieuzywane) potrafia byc
    mierzalnie gorsze od nowych ... ale ADAC'owi rozne rzeczy wychodzily.

    J.