    Subject: Re: Opony zimowe - czy już?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Date: Thu, 26 Nov 2015 15:00:13 +0100

    W dniu 2015-11-26 o 10:46, Prelim pisze:
    > Od kilku dni mamy temp. w granicach -1 stopni (w nocy) i 5+ (dzień).
    > Czy zmieniliście już opony czy czekacie do pierwszego śniegu?

    Ja mam całoroczne, więc tego problemu nie mam Na te nasze ostatnie zimy
    są ok.

    Ale żona jeździ do pracy skrótem przez lasy pola i wiochy, więc już
    wymieniła, żeby jej śniegi nie zaskoczyły któregoś ranka. Myślę, że nie
    byliśmy jedyni, którzy podjęli taką decyzję, bo żeby zmienić trochę się
    musiała naczekać w kolejce. Na szczęście ma wulkanizację pod pracą, więc
    zostawiła auto na cały dzień i poszła do roboty, ale jak piszę,
    relacjonowała, że kolejka okrutna.