  • 71. Data: 2012-01-25 22:03:57
    Temat: Re: Ostra jazda tikaczem
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/25/2012 09:59 PM, to wrote:

    > PLONK!!!

    I wersewica czy jakoś tak.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 72. Data: 2012-01-25 22:05:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > I wersewica czy jakoś tak.

    PLONK2 WARNING!!!

  • 73. Data: 2012-01-25 22:08:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/25/2012 10:05 PM, to wrote:

    > PLONK2 WARNING!!!

    Nawet koń podwójnie nie płonkuje ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 74. Data: 2012-01-25 22:13:48
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Umiejętność dobrego podkręcania prędkościomierza? Zadziwiająco niskie
    > obroty silnika, jak na 140km/h...

    Czlowiku, z gorki bylo to zluzowal, nie ?

    sz.

  • 75. Data: 2012-01-25 22:15:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Nawet koń podwójnie nie płonkuje ;-)

    KAPELUSZ PLĄK2 WARNINK2!

  • 76. Data: 2012-01-25 22:16:31
    Od: to <t...@i...pl>

    begin szufla

    > Czlowiku, z gorki bylo to zluzowal, nie ?

    Albo miał tuningową szkszynie.

  • 77. Data: 2012-01-25 22:17:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-01-2012 21:53, AZ pisze:
    > Zdrowi to byśmy byli gdyby kris_poland pił za nasze zdrowie.

    Pół PMSu pije dziś wieczorem, a rano będą jechać opłotkami żeby czasem
    nie spotkać patrolu. Módlmy się za ich prawa jazdy!

    --
    Paweł

  • 78. Data: 2012-01-25 22:19:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Pół PMSu pije dziś wieczorem, a rano będą jechać opłotkami żeby czasem
    > nie spotkać patrolu. Módlmy się za ich prawa jazdy!

    Teraz i na wieki, wiekuw, ament!

  • 79. Data: 2012-01-25 22:21:45
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 25 Jan 2012 18:42:45 +0100, LEPEK wrote:

    > W dniu 2012-01-25 15:41, to pisze:
    >
    > A tak na poważnie: TO jest ostra jazda Tikaczem :)
    > http://www.akorski.pl/uploads/wyniki_kryterium.pdf

    Dokładnie, właśnie chciałem o Maćku napisać:

    Tu jego kanał Youtube:
    http://www.youtube.com/user/Maciejxtrem

  • 80. Data: 2012-01-25 22:23:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 25 Jan 2012 22:21:45 +0100, Tomasz Pyra wrote:

    > Dokładnie, właśnie chciałem o Maćku napisać:
    >
    > Tu jego kanał Youtube:
    > http://www.youtube.com/user/Maciejxtrem

    Aha... Jego Tico jest jak najbardziej seryjne, łącznie z zawieszeniem i
    hamulcami.
    Wymienił tylko fotele i pasy na sportowe.