  • Data: 2020-02-03 10:57:23
    Temat: Re: Partycja odzyskiwania
    Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5e368760$0$17358$6...@n...neostrada.pl

    > Widziałem masę partycjonerów -- żaden nie dodawał cichcem partycji...

    No i najprawdopodobniej masz rację. Ta partycja to dzieło W10.

    > Natomiast Evo NVMe ma puste miejsce (~10%) potrzebne dyskowi...
    > Innych SSD nie znam.

    Może to kwestia sposobu instalacji systemu, może mając gotowe już
    partycje niepotrzebnie zaznaczałem jeszcze  opcję "formatuj" w trakcie
    instalacji 10ki. Ale w sumie poza ciekawością sprawa niewarta zawracania
    sobie głowy. Przecie te 5xxMB to nie coś co znacznie wpływa na rozmiar
    dysku.