  • Data: 2020-02-04 01:51:55
    Temat: Re: Partycja odzyskiwania
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 5e37ee35$0$512$6...@n...neostrada.pl

    > 64. Coś źle siadał. Odsyłam do lektury moich uwag
    > na innej grupie - "stabilność W10 na dysku SSD".

    Najpierw Pszemol nie zdołał, teraz Ty...

    Nie próbowałem -- skopiowałem zainstalowany w sklepie
    (jedynie podczyszczony -- wprowadziłem siebie zamiast
    sklepowego klienta, wywaliłem to i owo itd.) z HDD na
    SSD dwa razy, po czym jedną z tych dwóch kopii z SSD
    skopiowałem ponownie na HDD... Tam ją straciłem po
    wielu miesiącach w efekcie nadmiernego/nieopatrznego
    kasowania i ponownie skopiowałem jedną z kopii z SSD
    na HDD...

    Zanim tę sklepową (lub jej kopię) skopiowałem
    na SSD -- skopiowałem ją wiele razy na HDD...

    Kopiowałem co najmniej kilkanaście razy, ale od zera
    chyba nie instalowałem 64W10. Być może zainstaluje
    na Fujitsu-Siemensie... (na razie zainstalowałem
    tam tylko 32W10 i wrzuciłem 64W10 z Acera...)

    Chyba nie instalowałem 64W10 -- pewności nie mam.
    Na pewno nie instalowałem na Acerze, z którego teraz stukam.

    --