  • Data: 2020-02-27 12:56:49
    Temat: Re: Partycja odzyskiwania
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 27 Feb 2020 02:34:29 +0100
    doszła do mnie wiadomość <5e571ce9$2$550$65785112@news.neostrada.pl>
    od "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> :

    >Najwyraźniej swym własnym sądem osadzę samego siebie? -- to,
    >co poniżej napisane, jest brednią. Dziś łatwo tę brednie
    >obalić -- przed laty, gdy mędrDZy mnie uczyli, było trudniej.

    >Stawiałem na interwencję Olafa...
    >
    >-=-
    >
    >Rzecz jasna ten, kto głupotę przeczytał i nie skrytykował
    >tejże głupoty publicznie, nie musi być głupcem.

    Nie czytam wszystkiego, a to, co czytam, to bardzo fragmentarycznie, usenet chyba
    zdechnie w ciągu roku, o ile nie wcześniej.