  • Data: 2016-09-28 11:46:16
    Temat: Re: Pascal - ankieta
    Od: slawek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Sep 2016 11:00:18 +0200, wloochacz
    <w...@n...spam.gmail.com> wrote:
    > Chociaż dalej daje radę - chodzi o Delphi i szybkie prototypownie
    > aplikacji bazodanowych, które działają produkcyjnie.

    Ok.

    > Załóżmy taki przykład; jeśli doskonale znam Delphi oraz "tak sobie"
    inne
    > środowiska, to do rozwiązania problemów mam wybrać np. Javę tylko

    Inny punkt widzenia. Nie ty wybierasz, ale ciebie wybierają. Znasz
    Delphi? Super! Ale już wybrano Javę, więc nie jesteś potrzebny.

    > http://www.mikroe.com/mikropascal/
    > Może być?

    Ale dla MCU standardem jest C++ używane jako C, tj. bez new i takich
    tam.

    > Builder, itd, itp.

    Źle zrozumiałeś. Ratfor to potworek, ale był użyteczny bo coś tam
    było łatwiej niż w standardowym Fortranie. Nawet jeżeli nie był
    popularny, to ludzie którzy jego używali twierdzili że im się
    przydaje, że dzięki inwestycji w naukę tego języka są bardziej.