  • Data: 2019-05-16 09:18:40
    Temat: Re: Pasek
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-15 o 01:09, Uzytkownik pisze:

    >  Oczywiście, że nie prędkość tylko ślepy dziadek, który zajechał drogę.
    >
    > Wg moich obliczeń motocykl ślizga się po jezdni ze średnią prędkością
    > ok. 65km/h. Prędkość wyliczona na całym odcinku drogi, którą widać na
    > filmie, a widać tam ok. 12-13m. To jeszcze daleko do prędkości z jaką
    > się normalnie poruszają motocykle w terenie zabudowanym, czyli 200km/h.
    >
    > Przy czym prędkość w chwili, kiedy motocyklista się "położył" musiała
    > być dużo, dużo "niższa", bo jak wszyscy wiemy, prawa fizyki są takie, że
    > "położony" na drodze w poślizgu motocykl zwiększa swoją prędkość ze
> [...]

    Ja sam poruszam się czasem skuterem - ale staram się myśleć w taki
    sposób, że przewiduję kierowców, którzy mogą mnie nie zauważyć albo się
    zagapić. Nie pcham się między samochodami z prędkością większą niż taką,
    która umożliwia mi zahamowanie w miejscu (bo są nieogary, które
    otwierają drzwi, bo wysiadają na środku drogi na światłach). Wiem też,
    że dla niektórych to ujma, jak jedzie przed nimi pyrkawka - takim też
    ustępuję, bo szkoda zdrowia...
    Niestety większośc motocyklistów sądzi, że jest nieśmiertelna. Wpychają
    się np. między ciężarówkę i osobówkę jadąc po linii oddzielającej pasy.
    Przekraczenie prędkości to u nich norma, wyprzedzanie z braku
    poszanowania dla przepisów, logiki i ludzi.
    Co nie oznacza, że kierowcy też mają za uszami - w tym przypadku podobno
    ktoś go nie zauważył... Na ty, filmie widać tylko skutek...
    T.