  • 11. Data: 2013-09-07 21:35:19
    Temat: Re: Patrz w lusterka motocykle są ... kamikaze
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-07 19:15, masti pisze:

    >Tyle, że post
    > krzyśka jest po prostu bezsensownie jednostronny.

    A powinien być? Bezstronny, dwustronny, a może kilkustrąnny?
    --
    Krzysiek

  • 12. Data: 2013-09-07 21:46:09
    Od: Maurycy Poszepszyński <n...@g...com>

    Dnia 2013-09-07 18:40, Użytkownik - Krzysztof 45 napisał::
    > Pomijając że to dramat, ile trzeba mieć na zegarze by dokonać takich
    > zniszczeń na pięćdziesiątce?

    Ciekawym, czy z tego rozsmarowanewgo dżemu co został po motocykliździe
    coś się nadało na przeszczepy. Nie możecie zabijać się trochę wolniej???
    Masa ludzi czeka na wasze organy.

    Myślcie ludzie - kask na pustym łbie nie zwalnia od myślenia o zasadzie
    ograniczonego zaufania.

  • 13. Data: 2013-09-07 21:52:54
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-07 20:47, J.F. pisze:
    > trudno powiedziec - dach w tym kierunku raczej slaby, ale podloga tez
    > pogieta.

    I rozczłonkowany motocykl.

    > Ale jakie lusterka -

    To do kretyńskiego hasła.

    > A kto by tego przestrzegal,

    No właśnie dlatego jest trup. Trafił by trochę wyżej i trzy trupy.
    Co innego jechać tam 70-80 a co innego 180

    > Cos w tym jest, ale wszystkich zamykac z powodu jednego wypadku ?

    Jak wszystkich? Tych co przeginają. Przedstawiony przypadek to 140km/h
    na 50tce.

    --
    Krzysiek

  • 14. Data: 2013-09-07 21:58:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 07 Sep 2013 21:35:19 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > A powinien być? Bezstronny, dwustronny, a może kilkustrąnny?

    jesteś wolnym człowiekiem. Możesz robić co chcesz. A inni mogą Cię
    oceniać.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2013-09-07 22:21:57
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-07 21:58, masti pisze:

    > jesteś wolnym człowiekiem. Możesz robić co chcesz. A inni mogą Cię
    > oceniać.

    No to jaki powinien być?
    --
    Krzysiek

  • 16. Data: 2013-09-07 23:03:38
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <n...@g...com>

    > Ciekawym, czy z tego rozsmarowanewgo dżemu co został po motocykliździe coś
    > się nadało na przeszczepy. Nie możecie zabijać się trochę wolniej??? Masa
    > ludzi czeka na wasze organy.

    A zgodzili się, że tak liczysz na ich organy ?

  • 17. Data: 2013-09-07 23:05:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 07 Sep 2013 23:03:38 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <n...@g...com>

    > A zgodzili się, że tak liczysz na ich organy ?

    nie potrzeba zgody

  • 18. Data: 2013-09-07 23:15:42
    Od: Maurycy Poszepszyński <n...@g...com>

    Dnia 2013-09-07 23:03, Użytkownik - John Kołalsky napisał::

    > Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <n...@g...com>

    > A zgodzili się, że tak liczysz na ich organy ?

    A powinniśmy sobie pozwalać na takie marnotrawstwo?

  • 19. Data: 2013-09-08 00:07:34
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-07 19:59, Artur Maśląg pisze:

    /cut/

    T N I J C I E K * * * A C Y T A T Y ! ! !

  • 20. Data: 2013-09-08 09:07:12
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-09-07 18:57, masti pisze:

    > kompletnie bezsensowna ta piećdziesiątka

    A może właśnie ze względu na skrzyżowanie to jednak sens?

    A może dla płynności ruchu lepsze były by światła?

    Ja wiem, że dla nieprzyzwyczajonego kmiotka każda droga mająca 2 lub
    więcej pasów ruch to już "niemiecka autobana" gdzie można
    zapeeeeerrdalać... A wszystkie znaki "sąbezsensu" - ale to się leczy...

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\