  • 51. Data: 2013-09-08 13:10:35
    Temat: Re: Patrz w lusterka motocykle są ... kamikaze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 08 Sep 2013 13:07:10 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
    > Przyczyną było wymuszenie. Skoro wymusił, to albo nie patrzył, a wtedy
    > zabiłby także jadącego zgodnie z limitem, albo popatrzył i celowo zajechał.

    Albo popatrzyl i pomyslal ze da rade.

    Zobacz na miejsce trafienia - poltora metra i i by wypadku nie bylo.
    Ulamek sekundy ..

    J.

  • 52. Data: 2013-09-08 13:11:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 08.09.2013 13:10, J.F. pisze:

    > Albo popatrzyl i pomyslal ze da rade.

    To tak jak paru pieszych i kierowców, co to myśleli że "dadzą radę"
    przed pociągiem. Wina maszynisty?

  • 53. Data: 2013-09-08 13:17:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 08 Sep 2013 13:04:35 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > A w czym przeszkadza dodatkowe ograniczenie? Może niektórzy pomyślą
    > dodatkowo...

    to postaw od razu 10kmh i stop na głównej. Będzie jeszcze bezpieczniej.
    A najlepiej wprowadźmy "Red Flag Act". Albo cąłkowity zakaz poruszania
    się po drogach pojazdów.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 54. Data: 2013-09-08 13:17:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 07 Sep 2013 21:52:54 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Jak wszystkich? Tych co przeginają. Przedstawiony przypadek to 140km/h
    > na 50tce.

    To już ze zdjęcia oceniłeś prędkość? marnujesz się na newsach.

  • 55. Data: 2013-09-08 13:23:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-08 11:54, Użytkownik J.F. napisał:

    > Ale to nie jest takie miejsce, bo widocznosc tam na kilometr

    Widoczność teoretyczna jest tam na kilometr.
    W praktyce mógł wyskoczyć zza jakiegoś normalnie jadącego pojazdu
    i nie dał "wymuszającemu" żadnych szans.

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2013-09-08 13:23:13
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-08 12:40, masti pisze:

    > jest bezsensownie jednostronny bo na podstawie 3 zdań napisałeś posta z
    > założoną z góry tezą o złych motocyklistach

    Gdzie jest ta teza o złych motocyklistach?

    > jakby chciał czytać głupie komentarze toby poszedł na onet

    A to o o sobie czy o nim?
    Dla czego zakładasz z góry że komentarze są głupie?
    --
    Krzysiek

  • 57. Data: 2013-09-08 13:29:44
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-08 13:17, masti pisze:

    > To już ze zdjęcia oceniłeś prędkość? marnujesz się na newsach.

    Bystrością nie grzeszysz.
    Czytaj ten wątek ze zrozumieniem, a dowiesz się że to nie ocena i skąd
    to sie wzięło.

    --
    Krzysiek

  • 58. Data: 2013-09-08 13:33:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Sep 2013 13:01:42 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> [...]
    > [...]
    > Ale zauważyłeś kilkadziesiąt metrów dalej, jeszcze przed
    > skrzyżowaniem, znak początku obszaru zabudowanego?

    Ale to juz w "bezposredniej bliskosci".
    I dobrze, bo niby dlaczego mialby stac wczesniej.

    Ale jak wiadomo, "zlapali mnie zaraz za tablica", to wczesniej stoi
    50.

    A swoja droga - nie powino jeszcze wczesniej stac ograniczenie ?
    Niby za Mirkowem postaawili 70, ale za takim dziwnym nie/skrzyzowaniem
    z Zatorska nie powtorzyli.

    J.

  • 59. Data: 2013-09-08 13:35:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Ale zauważyłeś kilkadziesiąt metrów dalej, jeszcze przed
    > skrzyżowaniem, znak początku obszaru zabudowanego?

    Zauważyłem, i uważam, że w tym miejscu 50 jest rozsądna (pewnie
    pamiętasz, że jestem dzikim przeciwnikiem wielu ograniczeń). W
    nocy na tej "głównej" prędkości rozwijane sa jeszcze większe.
    Pięćdziesiątka oznacza tam PIĘĆDZIESIĄT i nie więcej i o to w
    zamyśle chodziło stawiającym znak (zabudowany w nocy zezwala na 60).

    Realna bezpieczna prędkość tam to 70/80 km/h ... ograniczenie
    postawiono po to by myślący jadący tam 100 km/h jednak zwolnił
    ... Tu widać motonita NIE ZWOLNIŁ, a powinien mimo tego, że był
    na drodze z pierwszeństwem.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 60. Data: 2013-09-08 13:37:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 08 Sep 2013 13:29:44 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Bystrością nie grzeszysz.
    > Czytaj ten wątek ze zrozumieniem, a dowiesz się że to nie ocena i skąd
    > to sie wzięło.

    poproszę źródło tych 140kmh.