  • 1. Data: 2013-09-16 22:29:21
    Temat: Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://ttv.pl/archiwum/99001,polskie-fotoradary-klam
    ia,0.html

    Z pozdrowieniami dla KGP i GUM

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2013-09-16 23:21:10
    Temat: Re: Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-16 22:29, anacron pisze:
    > http://ttv.pl/archiwum/99001,polskie-fotoradary-klam
    ia,0.html

    > Z pozdrowieniami dla KGP i GUM

    Po co ich pozdrawiać. Kto jak kto, ale oni od lat doskonale zdają sobie
    sprawę jakie gówno maja w rekach i jakie gówno świadomie dopuścili.
    Świadczy to tylko o tym, jaki ta władza ma stosunek do społeczeństwa.
    W cywilizowanym kraju, za taki wał kilku wsadzili by do kryminału. Ale
    to ma przynosić kasę. Cel uświęca środki.

    Rzecznik policji LOL. Gdy słucham czasami tego patałacha i nie tylko w
    tym temacie, to rzygać się chce. Pierdoli takie farmazony na wizji jak
    pokurcz Urban za PRL-u.
    On faktycznie chyba nie ma kolegów. Bo gdyby miał, to by mu zwrócili
    uwagę by nie robił z siebie idioty zwłaszcza na wizji.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2013-09-17 00:25:08
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > http://ttv.pl/archiwum/99001,polskie-fotoradary-klam
    ia,0.html

    > Z pozdrowieniami dla KGP i GUM
    >
    > --
    > anacron
    > Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/
    > Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

    temu gosciowi sad dal wiare
    innych uwali i to slono

    niby wszyscy wiedza, ale ile nieslusznie jest skazanych...

    a ile niewinnych w celach z powodu klamstw swiadkow w innych sprawach

  • 4. Data: 2013-09-17 02:44:20
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 16.09.2013 23:21, Krzysztof 45 pisze:
    ia,0.html

    > Po co ich pozdrawiać. Kto jak kto, ale oni od lat doskonale zdają sobie
    > sprawę jakie gówno maja w rekach i jakie gówno świadomie dopuścili.

    Zgoda :)

    > Rzecznik policji LOL. Gdy słucham czasami tego patałacha i nie tylko w
    > tym temacie, to rzygać się chce. Pierdoli takie farmazony na wizji jak
    > pokurcz Urban za PRL-u.

    http://www.youtube.com/watch?v=C8bsOuArRis
    http://www.youtube.com/watch?v=Ftsddf2IN7o

    Te linki zakładam, że już widziałeś?

    > On faktycznie chyba nie ma kolegów. Bo gdyby miał, to by mu zwrócili
    > uwagę by nie robił z siebie idioty zwłaszcza na wizji.

    Robi to za co mu płacą. Na niektóre pytania nie ma dobrych odpowiedzi, a
    o zadanie tego celowo poprosiłem reportera. Jak on biedaczek ma
    pokazać/opisać coś, czego radar nie potrafi? No i jak mógłby uczciwie
    przyznać wprost, że reporter ma rację?

    --
    anacron
    aba/

  • 5. Data: 2013-09-17 06:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Po co ich pozdrawiać.

    Chyba nie rozumiesz slowa "ironia"...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 6. Data: 2013-09-17 06:28:33
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-09-16 22:29, anacron pisze:
    > http://ttv.pl/archiwum/99001,polskie-fotoradary-klam
    ia,0.html

    > Z pozdrowieniami dla KGP i GUM

    Ale wieeesz? zwykłe eGo palisz? :D

  • 7. Data: 2013-09-17 06:44:12
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-17 06:00, Budzik pisze:

    > Chyba nie rozumiesz slowa "ironia"...

    Doskonale rozumie. Tylko gdybyś pomyślał lub lepiej zobaczył jaka ich
    jest reakcja na to "pozdrawiam", to zobaczył byś że im się na pyskach
    robi się uśmieszek, ironiczny uśmieszek, który mówi - tyle lat dają się
    dymać i jeszcze będą dymani.

    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2013-09-17 08:17:38
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Sep 2013 22:29:21 +0200, anacron napisał(a):

    (...)

    Nie podoba mi sie stosowanie przez policje sprzetu, ktorego legalizacja
    jest fikcja, ale panowie zlapani i ukarani za predkosc - tak z reka na
    sercu powiedzicie, ktory z was faktycznie jechal zgodnie z przepisami...?
    Bo jesli przekraczacie limit o 20,30 czy 40 km, a potem macie pretencje, ze
    radar byl nelegalny, to cos tu nie gra.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 9. Data: 2013-09-17 08:31:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Sep 2013 08:36:00 +0200, Robson

    > Kto rozumie?

    Zaraz napisze, że to literówka i się czepiasz niczym
    policjant z iskrą tego co jechał zgodnie z przepisami!

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2013-09-17 08:34:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Sep 2013 08:17:38 +0200, Maciek

    > ktory z was faktycznie jechal zgodnie z przepisami...?

    :>

    > Bo jesli przekraczacie limit o 20,30 czy 40 km, a potem
    > macie pretencje, ze radar byl nelegalny, to cos tu nie gra.

    Cóż, wina musi być bezsprzeczna i tego łapie się każdy winny jak się broni
    -- nawet jak wie doskonale, że popełnił wykroczenie. Zwykła rzecz.

    --
    Pozdor Myjk