  • Data: 2016-02-06 16:14:15
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 7 tys - beznyna
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-06 o 10:43, Shrek pisze:

    > Ty kupiłeś swojego 4 latka z przebiegiem 10kkm za cenę jaką powinien
    > mieć trzylatek z 90kkm. Czyli "panie, niesamowita okazja - oryginalny
    > przebieg 10kkm taniej niż 90kkm, Niemiec płakał jak sprzedawał i
    > generalnie perełka";)

    Niepotrzebnie się wyzłośliwiasz.
    Samochód kupili Niemcy u siebie, przez salon,
    który prowadzi sąsiad szefa. Bo takie auta nie trafiają
    ot tak na rynek. Normalny, zadbany, cena też nie była jakaś niska,
    tylko stan techniczny wynikał z niskiego przebiegu.
    Dostałem go do jeżdżenia jako służbowy
    w Polsce i po dwóch latach jeżdżenia- jak się rozstawaliśmy - odkupiłem.

    Na dodatek tak bezawaryjny, że tylko lać olej i
    > paliwo - no klocki trza zmieniać, ale na tych jeszcze pan sezon
    > pojeżdzi, opony nie do zajechania, jeszcze z 10 lat posłużą, rozrząd
    > zapewne na pasku, więc nie ma potrzeby zaglądać. Nie wylewa się olej i
    > paliwo korkiem?
    >
    > A łyżka na to;)

    Do pewnego momentu na pewno będzie bezawaryjny.
    Jak się skończy bezawaryjność, to się rozejrzę za innym, nowszym,
    bo jak już pisałem nie mam czasu na naprawianie ani na niespodzianki w
    trasie.
    W zasadzie wymieniam wszystko kiedy trzeba a z rzeczy o których
    sam decyduję jak np akumulator czy opony nie czekam na ostatnią chwilę.
    Na tych gumach, które wyrzucam pojeździłbyś jeszcze dwa sezony.
    Ale nie rozmawiamy o normalnym eksploatacyjnym zużyciu,
    tylko o uszkodzeniach, awariach innych.