    Subject: Re: Pilot do wzmacniacza
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Mirek <m...@n...dev>
    Date: Mon, 3 Feb 2020 18:20:39 +0100

    On 03.02.2020 17:44, J.F. wrote:

    > Przydaloby sie czyms lepszym, co by pozwolilo sterowac, czy nauczyc
    > pilota uniwersalnego.

    Ale w czym problem? Diodki pod GPIO nie potrafisz podłączyć? ;)

    > Jako wav ? :-)

    ... jak chcesz może być i doc, byleś wiedział jaka jest częstotliwość
    próbkowania i co oznacza sygnał podczerwieni a co jego brak...
    ... nie, nigdy by mi to nie przyszło do głowy - po prostu na początek
    plik tekstowy z ciągiem zer i jedynek.

    > No wlasnie - i zeby sie tak nie skonczylo  ...

    Eeee, na pewno jest mnóstwo tego typu projektów na nowsze platformy.

    Przypomniałem sobie, że nawet miałem zrobiony odbiornik do pilota
    wpinany pod gniazdko klawiatury PS/2. Tłumaczył klawisze kursora, esc,
    enter, alt-tab i alt-F4.

    --
    Mirek.