    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play Next
    Date: Mon, 3 Dec 2018 12:11:10 +0100

    W dniu 2018-12-03 o 11:43, m...@i...pl pisze:
    > Cześć,
    > macie jakiś pomysł co to za dziwny mechanizm?

    To jest to samo, co świętej pamięci Folx.

    > Trzeba zainstalowac palikacjie aby zamowic uslugi, pozniej jest dostarczana karta
    SIM, z ktorej korzysta sie w standardowy sposob. Jak rozumiem na tym etapie mozna
    aplikacje usunac i o niej zapomnieć do czasu az chce sie dokonac zmian w uslugach. Po
    co wiec ta palikacja? Nie wystarczy strona internetowa?

    Skoro reklamują się, że jest to sieć dostępna w całości "w aplikacji",
    to siłą rzeczy nie będą rozwijać komunikacji przez www.

    > Sama oferta w okresie promocyjnym ujdzie (22,50PLN /m-c), ale rewelacji nie ma,
    zwlaszcza jesli chodzi o RLAH, ktory jest szczatkowy.

    Ja jeszcze korzystam przez 3 miesiące za darmo, w związku z zakupem
    nowego startera (dawali też 6 miesięcy za darmo przy przeniesieniu
    numeru). Ale te promocje szybko się skończyły.

    > W porownaniu do nowej oferty Lyca, gdzie w praktyce cena za 30 dni wynosi 18 PLN i
    tez mozna sobie wlaczyc subskrypcje wypada blado, a po okresie promocyjnym w ogole
    nie ma sensu, bo kto bedzie placil 45 PLN przy aktualnych cenach pakietow?

    Nie wiem kto, chyba ktoś, kto na siłę potrzebuje 50gb w telefonie, bo
    jednak większość 30-złotowych nolimitów kończy się w okolicach 10gb.

    Ja, jak się zakończy darmowy okres promocyjny, uciekam z numerami do
    innej sieci, tyle dobrego, że sobie powybierałem numery dla wybranych
    osób (które dopiero zaczynają przygodę w telefonii) w prezencie - nie są
    to złote numery, ale numery zawierające w sobie daty urodzenia osób,
    które będą z nich korzystać. Taki przyjemny niuans.

    --
    Liwiusz