eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay Next › Re: Play Next
  • X-Received: by 2002:a0c:9ad7:: with SMTP id k23mr237875qvf.2.1543871204780; Mon, 03
    Dec 2018 13:06:44 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a0c:9ad7:: with SMTP id k23mr237875qvf.2.1543871204780; Mon, 03
    Dec 2018 13:06:44 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.
    85.160.216.MISMATCH!v55no927631qtk.0!news-out.google.com!h3ni5289qtk.1!nntp.goo
    gle.com!v55no927623qtk.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com
    !not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Mon, 3 Dec 2018 13:06:44 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <pu3cee$91i$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.75.148.207;
    posting-account=RHa75wkAAAB3mRan7EYD7WVXu6-uXJ4r
    NNTP-Posting-Host: 89.75.148.207
    References: <5...@g...com>
    <pu330f$mt2$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <pu3cee$91i$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: Play Next
    From: m...@i...pl
    Injection-Date: Mon, 03 Dec 2018 21:06:45 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1087758
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 3 grudnia 2018 14:52:15 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    >
    > Po to, aby klient załatwiał wszystkie sprawy przez aplikację, zamiast
    > zajmować inne kanały.
    >

    Ten problem został już rozwiązany lata temu. Tam gdzie operator nie chce aby
    korzystać z teleserwisu wprowadzono opłaty za polaczenie.

    >
    > Takie informacje to zbiera sam operator z racji świadczenia usługi.
    >

    Nie wszystkie. Metadane tak ale np. transkrypcji rozmow nie powinien mieć, a
    aplikacja może to robic.

    >
    > Aplikacja jest jednak bezpieczniejsza, wygodniejsza w obsłudze niż
    > konieczność logowania się na stronie www, potrafi wysłać ci jakieś
    > powiadomienie, bardziej wiąże cię z operatorem (masz ją w telefonie na
    > pulpicie).
    >

    Nie mam zainstalowanych zbędnych aplikacji. Jak korzystam z traficara raz na 2-3
    miesiące, to instaluje kizdy mam potrzebe, podobnie w uberem, tyle, ze tam nie musze
    instalować aplikacji, bo Uber wpadl na dokonaly pomysl żeby umozliwic zamawianie
    taksówek bez aplikacji (po usuniecie tej możliwości z googlemaps).

    >
    > Liczba smartfonów umożliwiających wificalling to mniejszość.
    >

    Moje 3 ostatnie obslugiwaly bez problemu. Przy zalozeniu, ze z każdego korzystałem ok
    2 lat to oznacza, ze moglem to robic od początku udostepnienie tej usługi :)

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: