  • Data: 2017-11-30 23:48:50
    Temat: Re: Play - internet elastyczny 10 zł za 10 Giga
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.11.2017 o 22:48, z pisze:

    > Jaki pakiet w Pleju będzie lepszy od 10 zł za 10 Giga?

    trochę tak pytasz jak zrobić zielony kolor. z żółtego i niebieskiego. a
    jak niemam żółtego?
    Jak chcesz wygodnie i zakładasz że stać cię teraz i za 2 lata płacić 49
    zł to płać i nie marudź. ja mam 2 dzieci, wiec to są juz 4 telefony i
    "urwanie" po 5 złotych z 4 rachunków, to juz jest wymierna oszczędność.
    Więc jak mogę mieć 90% tego co oczekuję za 50% ceny -biorę :)
    Jak znajdziesz odpowiedź na zadane pytanie - mnie też daj znać.
    jak przejdę do playa - to będę szukał. ale przejdę tylko aby skorzystać
    z promocji:

    http://promocje.play.pl/rejestracja/pdf/regulamin-of
    erty-promocyjnej-przenies-numer-do-play-14-09-2017.p
    df

    1.1. Pakiet Złotówek o wartości 500 zł, który można wykorzystać na (..)
    Kartę z której korzysta Użytkownik. Pakiet jest ważny przez 150 dni
    1.2. 50 GB, które można wykorzystać na transmisję (...). Pakiet jest
    ważny przez 150 dni kalendarzowych od dnia jego

    źle? Kto Ci da 150 dni darmochy? (no... mnie na dwóch numerach daje
    T-mobile :) Burdel tam mają w tym Archeo nieziemski)
    ToMasz