eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay nic się nie marnuje › Re: Play nic się nie marnuje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play nic się nie marnuje
    Date: Fri, 23 Jun 2017 09:59:14 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <oiihoo$qdq$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5944e275$0$656$65785112@news.neostrada.pl> <oi2rk1$9p4$1@dont-email.me>
    <59450fa6$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
    <5946b0dd$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <5946b5b7$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    <oi6u9s$qaj$1@node2.news.atman.pl>
    <594be28a$0$5147$65785112@news.neostrada.pl>
    <oigque$766$1@node2.news.atman.pl>
    <594bfebc$0$5149$65785112@news.neostrada.pl> <oiigpf$iti$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-130-161.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1498204760 27066 94.254.130.161 (23 Jun 2017 07:59:20
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Jun 2017 07:59:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.8.0
    In-Reply-To: <oiigpf$iti$1@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1082283
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-06-23 o 09:42, Dominik Ałaszewski pisze:
    > Dnia 22.06.2017 z <...@...pl> napisał/a:
    >
    >> Te 2 złote rażąco odbiega od tego założenia
    >
    > Poniekąd tak. O ile oczywiście z formalnego (przejrzyste
    > informowanie o opłacie w cenniku/regulaminie)
    > i bizesowego (każdy przedsiębiorca kształtuje ceny
    > usług jak chce, jak też dowolnie określa pożądany
    > profil klienta) jest wszystko w najlepszym porządku,
    > o tyle wydaje mi się, że wizerunkowo to lekki
    > strzał w stopę- podobnie jak opłata za sprawdzenie
    > stanu konta w timoblajlu.

    Jaki strzał w stopę? Natychmiast po wprowadzeniu tej taryfy zmieniłem ją
    kilku osobom starszym w rodzinie. To strzał w dziesiątkę dla
    użytkowników, którzy dzwonią lub smsują głównie w sieci - teraz za
    darmo. Raz w miesiącu zwykle gdzieś zadzwonią poza sieć (jakby
    korzystali z internetu, to by w ogóle tematu nie było, bo jakiekolwiek
    użycie neta niweluje opłatę 2zł).

    > No, ale zapewne w Pleju pracują profesjonalne marketoidy
    > i pewnie wiedzą lepiej- w końcu biorą za to kasę :-)

    No tak, wiedzą lepiej, w przeciwieństwie do jakiegoś mądralińskiego na
    forum, który nie korzysta, bo nie potrzebuje, ale potrzeby innych zna.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: