  • Data: 2019-07-12 13:53:02
    Temat: Re: Play, zmiana taryfy
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.07.2019 o 12:25, r...@k...pl pisze:

    > Na głównym przechodzą.
    > Na promocyjnym na 99% nie.
    > Kasują się chyba także darmowe minuty, sms-y, GB itp.
    > I chyba masz 5 dni na doładowanie konta, aby je przedłużyć (po zmianie taryfy).

    Chyba chodzi o konto główne. Mechanizm jest taki że np doładowuje konto
    za 100zł to mam mam (chyba) 40GB na transfer i 5 miesięcy do kolejnego
    doładowania, natomiast owe 100zł ląduje w całości na koncie do
    wykorzystania na usługi dodatkowe, np - "nocny transfer", rozmowy, SMSy
    itd..  Jako że nie miałem okazji do wykorzystania tych środków to
    zabrała się cała góra kasy.