    Date: Tue, 07 Jul 2015 21:02:20 +0200
    From: Maciek <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Plazma jak CRT?

    Użytkownik Paweł Pawłowicz napisał:

    > :-)
    > Większość ludzi nastawia o wiele za dużą jasność, o wiele za duży
    > kontrast i o wiele za duże nasycenie kolorów. A to bardzo męczy oczy.
    >
    > P.P.

    Wątkotwórca twierdzi, że nie ma sensacji, gdy ogląda TV CRT i monitory
    LCD CCFL.
    TV LCD podświetlane LED szkodzą mu, więc kupił plazmę ale nawet ona mu
    przeszkadza. Tak to zrozumiałem.
    Może jednak wie jak regulować TV, nie twierdzę też, że nie ma jakiś
    osobniczych właściwości, powodujących akurat taki wstręt do
    podświetlenia LED. Sęk w tym, że od tej technologii nie ucieknie i
    dlatego ciekawi mnie co mu dolega. Widma światła z poszczególnych
    ekranów nie potwierdzają jakiegoś "wyrzutu niebieskiego" w LED.