  • Data: 2015-07-08 11:13:38
    Temat: Re: Plazma jak CRT?
    Od: Niania <niania@g_mail.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Może jednak wie jak regulować TV, nie twierdzę też, że nie ma jakiś
    > osobniczych właściwości, powodujących akurat taki wstręt do
    > podświetlenia LED. Sęk w tym, że od tej technologii nie ucieknie i
    > dlatego ciekawi mnie co mu dolega. Widma światła z poszczególnych
    > ekranów nie potwierdzają jakiegoś "wyrzutu niebieskiego" w LED.

    dlaczego się nie ucieknie? kupiłem nową plazme, starczy mi na kilka lat,
    w tym czasie może np OLED będzie w przystępnej cenie

    obraz na plazmie to czysta przyjemność, ma pewne wady ale jest przyjemny
    dla oka, nie kłuje, miękki a jednocześnie super ostry płynny przy
    dynamicznych scenach

    nie wiem jaki jest powód moich dolegliwości na LED, faktem jest że na
    plazmie na razie ich nie mam