eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPłyty główne, które mają sterowniki pod XP i minimum jedno złącze PCI › Re: Płyty główne, które mają sterowniki pod XP i minimum jedno złącze PCI
  • Data: 2018-09-06 17:36:17
    Temat: Re: Płyty główne, które mają sterowniki pod XP i minimum jedno złącze PCI
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/6/2018 8:48 AM, BQB wrote:
    > Karta to Beckoff FC7501, program, to twincat, ale nie pamiętam teraz w
    > jakiej wersji, też firmy Beckoff.

    a) twincat w nowej wersji obsługuje Win10. Może macie ugrade?
    Wyeliminowało by to najwiekszą wadę tego setupu, czyli zaleznośc od
    archeologii software.

    b) fieldbus? Jesli tak to podobno sa konwertery fielsbus<->ethernet. Nie
    uzywałem. Ale eliminuje to drugi problem, zaleznośc od archeologii hardware.

    Może warto zainwestować troche czasu i kasy i odciąć ogon starozytych
    technologii?

    c) czy ta maszyna jest az tak skomplikowana? Nowsze PLC jej nie popędzą
    autonomicznie?