  • Data: 2018-07-23 22:45:57
    Temat: Re: Poczta, telegraf i telefon w dawnym Wrocławiu
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...bezspamu.org.pl> napisał w wiadomości
    news:pj5c4t$237$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > BTW, czy ktoś ma jakiś kontakt z Remim Schleicherem?

    Niestety, ostatni raz pamiętam go na spotkaniu grupowym 20 lat temu pod
    Kielcami, "Sienkiewką" poza Kielce, tuż za miastem nad jakieś jezioro,
    niedaleko hmm... jakiegoś ośrodka wczasowego Tepsy... Może gdzieś na
    przełomie wieków, z raz, czy 2 rozmawialiśmy telefonicznie.
    Ale tak próbuję sobie skojarzyć, czy to nie nasz Remi...?
    https://www.couchsurfing.com/people/remisch
    Już mi się zatarła jego twarz z pamięci (zresztą i tak mam z tym problemy),
    skąd jest, jego (przybliżony choćby), ale to, co zostało, każe mi
    powiedzieć - "podobny". Zwłaszcza, ze i wiek, zdaje mi sie po twarzy
    pasować, jak i do jakiegoś zdjęcia z nim później, chyyyba z jakiegoś
    spotkania, na którym już nie byłem, zdaje mi się, że to spotkanie grupowe w
    związku z jakimiś targami telekomunikacyjnymi w Bydgoszczy, ale wtedy
    dostałem w nocy przed samym wyjazdem wysokiej gorączki (>39.5) i nawet
    samozaparcie nie dało mi pojechać.
    Jeszcze jest we Wrocku firma Rescomp na ul. Kukułczej 15, na Remiego, albo
    kogoś na jego imię i nazwisko.
    Tyle na szybko wyłowiłem z Google, choć biorę poprawkę na ogromy szum
    informacyjny, że to może/mogą być fałszywy(-e) trop(y).

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.