    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Podłączenie FT232
    Date: Wed, 27 Aug 2014 17:06:03 +0200

    W dniu 2014-08-27 12:30, Atlantis pisze:

    > Wiem. Raczej typowa sytuacja będzie wyglądała w ten sposób, że zasilana
    > będzie cała reszta, z wyjątkiem FT232, który otrzyma zasilanie dopiero
    > po podłączeniu do wtyczki USB. Czy taka sytuacja może w czymś
    > przeszkodzić? Np. UART Atmegi nie będzie miał żadnych problemów z tym,
    > że w trakcie pracy MCU włącza się wyłącza podłączone do niego peryferium?

    Ja mam podłączony FT230 przez izolator ISO7221. Prockowi nie przeszkadza
    brak podłączenia FT do USB. Pecetowi nie przeszkadza chwilowe wyłączenie
    procka bo połączenie z FT nadal się utrzymuje. Mogę przeprogramować
    procek JTAGiem albo wyłączyć układ i wlutować w nim np inne elementy. Po
    tych zmianach mam dalej aktywne połączenie na terminalu.

    --
    pozdrawiam
    MD