  • Data: 2017-08-12 20:00:47
    Temat: Re: Podłączenie starego zewnętrznego dysku twardego
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-12 o 15:34, JoteR pisze:
> [...]
    rdego-unitek-y-1031-306486/

    > No to nic, tylko braść ;->, bo do końca "promocji" zostało trochę ponad
    > dobę.
    > Chociaż nie ma wyłącznika zasilania, co bardzo sobie cenię w moim UNITEK-u.

    Też wolałbym z wyłącznikiem. Ale kiedy kupowałem, to jeszcze takich nie
    produkowali, Unitek Y-1031 to była prawie nowość. ;)
    Od tego czasu bez problemów odczytał już sporo różnych dysków.
    Ciekawostka: w sklepie koło mnie kosztował chyba tyle samo, co teraz w
    promocji, a jednocześnie dużo mniej niż na giełdzie pod Stodołą. Tam
    potrafili zań krzyczeć nawet ok. 70 zł.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/