  • Data: 2019-08-07 22:00:51
    Temat: Re: Polak za granica
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 7 sierpnia 2019 14:40:10 UTC-5 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > jest sporo do nauczenia

    Wiekszosc tego co wymieniles juz jest do nauczenia podczas jazdy w miescie.
    Szczegolnie takim nieco wiekszym.

    > żeby zwiększyć dystans jak mokro

    To samo poza autostrada.

    > najważniejsze na autostradzie to trzymanie dystansu - wtedy jest więcej
    > czasu na awaryjne sytuacje.

    Tak samo w miescie.

    > żeby trzymać się prawej strony, żeby nie wyprzedzać gdy na lewym zbliża
    > się pojazd, żeby ułatwiać tym na rozbiegówkach, żeby zwiększyć odstępy gdy
    > robi się tłoczno, żeby nie zmieniać dwóch pasów na raz itp.

    Nadal to wszystko powinno sie robic w miescie. Pasow do wlaczania sie do ruchu jest
    tam nie mniej niz na autostradzie, nawet bym powiedzial ze wiecej.
    Tak samo z zmiana pasow.

    Roznice jakie widze to to ze sporo ludzi po autostradach jedzie w tempie 90-100-110 a
    pewna grupa raczej 120-140-160.
    I tu sie robi problem bo o ile pierwsza grupa dosyc dobrze ogarnia sie w swoim
    obrebie to juz przeciwne krance tych dwu grup to niebo a ziemia.

    Wiec jakbym mial juz wskazac cos do nauki to w sumie dwie rzeczy:
    Pierwsza grupa: Uwazajcie na zapierdalaczy
    Druga grupa: Nie zapierdalajcie jak jest spory ruch i nawet na dlugich was nie
    widac...

    > Ale i tak mamy codziennie po kilka dzwonów na A2/A4.

    Ciekawi mnie jakie sa przyczyny. Ale takie, wiesz, prawdziwe a nie to co policja
    pisze.

    Ogladalem ostatnio statsy kanadyjskie. I o ile same statsy nieciekawe o tyle
    klasyfikacja przyczyn zdumiewajaca (jak dla nas)

    https://www.mpi.mb.ca/Pages/traffic-collision-report
    .aspx

    https://www.mpi.mb.ca/Documents/TCSR2017.pdf
    np. strona 175
    Jazda za szybko (albo nie dopasowanie do warunkow jak to u nas nazywja) 7%

    Taka ciekawostka.